וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין ישקלו את עתידו של מימר, שטען: "מהרסיך ומחריביך ממך יצאו"

23.10.2021 / 20:51

ביקורת במועדון על המאמן אחרי ה-3:0 לעירוני קרית שמונה, אולם להגנתו אמר: "הקארמה לא טובה, שחקנים לא מתפקדים תחת הלחץ וההתנהלות לא שקטה". נוסבאום ושבירו חגגו

תקציר: בני סכנין - עירוני קרית שמונה 3:0/ספורט1

בני סכנין ניצחה בשבוע שעבר את מ.ס אשדוד וקיוותה להמשיך במומנטום שיקפיץ אותי לעבר החלק העליון בטבלה, אבל במקום זאת שוב נכנעה לעירוני קרית שמונה - בפעם החמישית ברציפות שזה קורה לה באצטדיון דוחא, והפעם זה נגמר ב-3:0 מהדהד שגרם לקהל המקומי לפתוח בשירת "תתפטר" לעברו של המאמן, שרון מימר.

גורמים בבני סכנין סיפרו לאחר המשחק שעליהם לשקול את עתידו של מימר במועדון, והוא בתגובה בריאיון בסיום ההתמודדות העביר מסר להנהלה: "הפסדנו בצדק, אבל יש פה משהו מעבר לכדורגל. בתורה יש משפט "מהרסיך ומחריביך ממך יצאו'. אני הרבה זמן בכדורגל ולצערי הלחץ הכריע פה, כי זה לא השחקנים שאני מכיר. יש פה שחקנים ברמה גבוהה, אבל הקארמה לא טובה. אנחנו מכשילים את עצמנו במקום ליהנות ממה שיש פה. האנרגיות פה לא טובות ואני יודע את זה מניסיוני. איך משנים את זה? סכנין תצליח כשיהיה פה שקט וההתנהלות תהיה שקטה גם ברגעים הפחות טובים, כמו בכל מועדון אחר".

שרון מימר, מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
בסכנת פיטורים. שרון מימר/מאור אלקסלסי

הקפטן של מימר, בירם כיאל, לקח אחריות גם כן על היכולת: "עד השער הראשון שלטנו ושיחקנו טוב, ורצינו לחזור למחצית השנייה עם המון אנרגיות והשער המהיר שבר אותנו. תוכנית המשחק שלהם עבדה ושלנו כשלה. בכל יום ובכל אימון יש לחץ, ובוודאי כשיש ציפיות רמת הלחץ עולה. אני חושב שהלחץ צריך להביא אותנו למקומות יותר טובים ואנחנו שחקנים שאמורים להתמודד עם לחץ, זו הסיבה שאנחנו שחקנים בליגת העל. אנחנו גם צריכים לקחת אחריות על עצמנו, לפעמים אני והחבר'ה לא מתפקדים ומצליחים לשמור על האיכויות שלנו. אם אין לחץ בכדורגל אז אני יכול לפרוש, צריך לדעת להשתמש בו ואנחנו נופלים - צריך למצוא איך פסיכולוגית ומנטלית אנחנו מתמודדים איתו. עלינו לחשוב על ניצחון במשחק הבא".

בירם כיאל, קשר בני סכנין. מאור אלקסלסי
לא ברח מאחריות. בירם כיאל/מאור אלקסלסי

מן העבר השני, עמיר נוסבאום ושחקני קרית שמונה חגגו ניצחון שני העונה והמאמן אמר: "זה היה המשך ישיר של המשחק בשבוע שעבר נגד חדרה, שהיה פנטסטי. אמרתי לשחקנים בשבוע שעבר שאני מאוד גאה בהם ואני שמח שהגענו היום לדוחא בלי רגשי נחיתות. יש לנו קבוצה טובה וכל מי שפה בסגל הוא לדעתי שחקן ראוי לליגת העל. איתמר שבירו מתאמן טוב וכל שחקן שמראה גישה נכונה אני נותן לו לשחק. אני מקווה שאיזי מרוצה".

איתמר שבירו, חלוץ עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
חיכה לזה הרבה זמן. שבירו חוגג/מאור אלקסלסי

שבירו, שכבש לראשונה מאז נובמבר 200 והיה זה שערו הראשון בקרית שמונה, הוסיף: "עוד לא קרה לי להבקיע כל כך מהר ואני שמח שזה קרה, חיכיתי לזה הרבה. לא סתם הגעתי לקרית שמונה, אלא בשביל עמיר שנותן לי לשחק ואני רק רוצה להחזיר לו וזו גם הסיבה שרצתי אליו. לא חששנו מסכנין, שיחקנו מצוין וידענו שהכל תלוי בגישה שלנו אם נמשיך לשחק כמו במשחק האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully