וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופרי ארד נפצע באימון: במכבי חיפה חוששים שייעדר תקופה ארוכה

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 10:16

הבלם סובב את הקרסול באימון בשישי וייבדק ביום ראשון, אך בכל מקרה צפוי להחמיץ את נתניה בשני. אבו פאני חזר להתאמן ועשוי לקבל דקות, סאן מנחם צפוי לפתוח

תקציר: מכבי חיפה - סלביה פראג 0:1/ספורט1

במכבי חיפה נשמו לרווחה אחרי ניצחון הבכורה בקונפרנס ליג מול סלביה פראג החזקה, אך במקביל צריכים להתמודד עם מכת פציעות לא פשוטה. אחרי שהתברר שנטע לביא ייעדר תקופה ארוכה, הבלם עופרי ארד סובב את הקרסול באימון של יום שישי וייבדק ביום ראשון.

ארד איבד את המקום בהרכב במשחק האחרון נגד סלביה פראג ובחיפה מקווים מאוד שלא מדובר בפציעה רצינית, שתשבית אותו לתקופה ארוכה. הבלם כידוע איבד את אביו לפני כחודש וחצי וכן היה פצוע בתחילת העונה, וכעת שוב נפצע במהלך האימון.

עופרי ארד שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
במכבי חיפה מקווים שהוא יחזור בקרוב. עופרי ארד/מאור אלקסלסי

ארד בכל מקרה לא צפוי להיות כשיר למכבי נתניה ביום שני. מי שכן צפוי לחזור לסגל הוא מוחמד אבו פאני. הקשר לא היה בסגל למשחק מול הצ'כים, לאחר שלא השלים אימון שכולל משחקונים, אך ההערכה שבשני כבר יהיה בסגל ואולי אך יקבל כמה דקות. גם ריאן סטריין שכבר היה בסגל מול פראג צפוי לקבל דקות ראשונות וישנה התלבטות אם לפתוח איתו בהרכב ולהעניק מנוחה לרז מאיר, או לפתוח שוב עם המגן הישראלי. סאן מנחם שקיבל מנוחה נגד פראג צפוי לחזור להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully