וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל מה שקשור ללה פמיליה לא יהיה חלק מבית"ר יותר, בבית ובחוץ"

עודכן לאחרונה: 22.10.2021 / 12:46

בבית"ר ירושלים יודעים כי הבעיה בהתמודדות עם "לה פמיליה" תהיה בעיקר במשחקי חוץ, כשחברי הארגון מגיעים: "הבהרנו לכל המוסדות, אם לא יעזרו לנו אין לנו בעיה לשלם את המחיר, לא נשחק כשהם ברקע". דגני לא יהיה כשיר לראשון

משה חוגג מגיב לאירוע האלים של לה פמיליה ביציעי בית"ר ירושלים/בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק נגד הפועל חיפה ביום א' (20:15, ספורט1), בתקווה שאלפי אוהדים יבואו לתמוך בקבוצה במצבה הקשה ולאחר אירועי בלומפילד. במועדון חשים כי למרות שיש לא מעט אוהדים שמעוניינים להגיע ולייצר מפגן תמיכה, עדיין ישנם כאלה שבשל אירועי בלומפילד יעדיפו להישאר בבית ומקווים כי עד ליום א' תהיה אווירה חיוביות שתביא כמה שיותר אוהדים לאיצטדיון.

עימותים ביציע אוהדי בית"ר ירושלים בעקבות ניסיונות לעודד את קמסו מארה/סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בבית"ר יודעים שהבעיות הגדולות עם "לה פמיליה" יהיו בעיקר במשחקי החוץ, אז חברי הארגון מגיעים למשחקים (בניגוד למשחקי הבית, אותם הם מחרימים), אך גם אתמול בבית"ר אמרו: "מה שהיה נגמר, לא משנה מה המחיר שנצטרך לשלם, מבחינתנו כל מה שקשור ללה פמיליה לא יהיה חלק מבית"ר ירושלים יותר. הם לא ייכנסו עם חולצה או דגל שלהם בשום מצב, לא משנה בית או חוץ. הבהרנו את זה לכל מי שצריך, אנחנו מוכנים לשלם את המחיר, אם לא ירצו לעזור לנו, גם במחיר ירידת ליגה, לא נשחק שהם ברקע".

עוד בוואלה!

לפרק את לה פמיליה? זה לא יהיה כל-כך פשוט

לכתבה המלאה
ארווין קומאן, מאמן בית"ר ירושלים. אריאל שלום
על רקע כל הצרות, צריך להכין קבוצה למשחק קשה. קומאן/אריאל שלום

בצד המקצועי, ארווין קומאן צפוי לבחון אפשרות לשחק עם 3 בלמים במשחק, לאור הקושי במשחק נגד הפועל תל אביב ובהתאם להתקפה החזקה של הפועל חיפה עם אלון תורג'מן ואלן אוז'בולט. מרקו ינקוביץ' ימשיך להיעדר, מקס גרצ'קין ינסה להתאמן היום בפעם הראשונה מאז המשחק. המגן עשוי לקבל גם לפני המשחק הקרוב זריקה ולשחק, במידה ויוכל.

בצוות המקצועי קיוו לראות את אוראל דגני חוזר לאחר הקרע בשריר, אבל היום הוא לא יתאמן ובכל מקרה לא יהיה כשיר למשחק ביום ראשון. לירן רוטמן צפוי להיות כשיר בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully