וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - הפועל תל אביב: קלינגר שב לקווים עם התלבטות בהגנה

22.10.2021 / 11:48

מאמן האורחת שב לקווים (שבת, 18:00 בספורט3) ושוקל האם לפתוח עם ארבעה או חמישה שחקנים בהגנה. התלבטות בין תומר לאזולאי בחוד. קורצקי מחפש ניצחון רביעי ברציפות: "הוותיקים יודעים איך להוריד את כולם לקרקע"

מחזור 7הסתיים23/10/2021
הפועל חדרה
    0
    • (48) ורד
    • (61) רוסה
    • (77) דוידה
    הפועל תל אביב
    תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

    שתי קבוצות שפתחו את העונה בכושר טוב וייפגשו מחר (שבת, 18:00 בספורט3) לקרב צמרת הן הפועל חדרה והפועל תל אביב. הקבוצה של מנחם קורצקי, שמדורגת במקום השלישי עם נקודה אחת יותר מיריבתה הבאה, רוצה לרשום ניצחון רביעי ברציפות, בעוד האדומים מתל אביב רוצים לפתוח ברצף משלהם אחרי ה-0:1 הדרמטי על בית"ר ירושלים.

    הפועל חדרה

    הפועל חדרה תארח מחר את הפועל תל אביב בסוג של קרב צמרת. מאמן הקבוצה מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "מבחינתנו עבר שבוע טוב, אחרי ניצחונות תמיד האווירה טובה. מצפה לנו קרב קשה, הפועל תל אביב קבוצה טובה מאוד, נראתה נהדר במשחק האחרון, היא שינתה שיטה וזה משהו שנצטרך להיערך אליו. כל קבוצה שמקבלת היום את חדרה לוקחת אותה בחשבון, אני מאמין שגם ניר קלינגר, הוא לא אחד שמפספס. יהיה משחק קשה, משחק צמוד, משחק קשוח, נקווה לסיים עם ניצחון".

    קורצקי התייחס למצב המנטאלי של שחקניו עם המיקום הגבוה: "דווקא מהבחינה הזאת העבודה שלי יותר קלה, השחקנים מבינים את המצב, בעיקר הוותיקים שיודעים איך להוריד את כולם לקרקע ואני סומך עליהם. כמובן שהצוות ואני מכינים את הקבוצה כל השבוע, מדברים איתם על המשחק הקרוב ומפקסים אותם, זה לבד עושה את העבודה".

    עומר דנינו: "הלוואי וכל השנה נהיה למעלה כמו שאנחנו היום. מצפה לנו קרב קשה, הפועל תל אביב זו קבוצה מצוינת, ראינו ולמדנו אותה. אנחנו יותר טובים היום מתחילת העונה, אנחנו מתחברים ומתקדמים והתוצאות נותנות ביטחון. המצב לא מפתיע אותי, יש לנו שחקנים טובים וסגל מצויין, צוות מקצועי מעולה, אנחנו יכולים לעשות דברים גדולים ויפים עם החיבור שיש פה ,השמים הם הגבול".

    שחקן הפועל חדרה עומר דנינו מול שחקן עירוני קרית שמונה רועי קהת. מאור אלקסלסי
    חדרה מתחברת ומתקדמת. עומר דנינו/מאור אלקסלסי

    הפועל תל אביב

    אחרי שעונש ההשעיה לשישה משחקים בעקבות אירועי גמר הגביע השאירו את ניר קלינגר ביציע, מאמן האדומים חוזר לעמוד על הקווים לראשונה העונה. על הימים האחרונים שעברו על הקבוצה לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים אמר המאמן: "המשחק האחרון מאחורינו, על כל המשתמע מכך. לקבוצה מאוד ברור מה המשמעות של להמשיך במומנטום ולהיות מוכנים לכל משחק. הרגשתי שהשחקנים בימים האחרונים היו בסוג של 'היי', וזה בסדר, אבל מהר מאוד חזרנו לתלם".

    קלינגר החמיא להפועל חדרה ואמר: "אנחנו פוגשים קבוצה בלתי מנוצחת, קבוצה חזקה ומאומנת שיודעת להגן בצורה מצוינת ויוצאת להתקפות מעבר טובות. משחק בהחלט מורכב, ניערך לכך בהתאם. עם תמיכת הקהל שלנו, שאני מניח שיגיע בהמוניו, אנחנו חייבים לתת להם את הכבוד על זה שהם דוחפים אותנו ולהיראות כמו קבוצה מנצחת".

    דורון ליידנר הוסיף: "בארבעה ימים שחלפו מאז המשחק היה לנו זמן להתאושש ולהתכונן. מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה קשה שעדיין לא הפסידה העונה, קבוצה חזקה. מאמין ביכולת שלנו כקבוצה, אנחנו באים לעשות משחק טוב ולהמשיך את המומנטום".

    מבחינה מקצועית, קלינגר מתלבט בין מתלבט אם לפתוח במערך של 4 או 5 שחקני הגנה מחר. במידה וישחקו 4 בהגנה, מוחמד טראורה יירד לספסל ואושר דוידה יפתח בקישור. בהתקפה ישנה התלבטות בין יואב תומר לשלומי אזולאי.

    מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. ברני ארדוב
    חוזר לקווים עם התלבטות בהגנה. ניר קלינגר/ברני ארדוב

    טריוויה

    * הפועל תל אביב הפסידה להפועל חדרה 2:1 במחזור הפתיחה של עונת 2018/19, אחרי ששתיהן עלו יחד מהלאומית, אבל מאז זה לא קרה שוב בליגה. היו ארבעה ניצחונות אדומים ועוד שתי תוצאות תיקו.

    * המפגש היחיד ביניהן בעבר במחזור השביעי היה בעונת 1970/71, אז נפרדו הקבוצות ב-0:0

    * הפועל חדרה ברצף של 12 משחקי ליגה ללא הפסד, כשאחד נוסף יהווה שיא מועדון חדש בליגה הבכירה.

    * במשחקי הבית עומד הרצף על חמישה משחקים, כשכל שלושת האחרונים הסתיימו בתיקו. ההפסד האחרון? 1:0 להפועל תל אביב בתחילת אפריל במסגרת הפלייאוף התחתון.

    * הפועל תל אביב רשמה הפסד אחד בלבד ב-13 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, וגם הוא היה בבלומפילד (1:0 לבני יהודה בשלהי העונה שעברה). בתקופה הזו היו לה שמונה ניצחונות כאורחת, מתוכם שבעה ללא ספיגה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 5319

    משחקי המחזור השביעי:

    שבת, 18:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב (ספורט3)
    שבת, 18:45: בני סכנין - עירוני קרית שמונה
    שבת, 19:30: מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל
    שבת, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט3)

    ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (ספורט4)

    שני, 20:15: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט2)
    שני, 20:45: מכבי חיפה - מכבי נתניה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully