וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: חמישה שחקני מכבי תל אביב זומנו לסגל המורחב

20.10.2021 / 13:28

דיברתולומאו, זיו, בלייזר, סורקין וכהן נכללים ברשימת 35 המועמדים של גיא גודס לחלון הראשון במוקדמות גביע העולם בעוד כחודש. המכשול: התנגשות בין משחקם של הצהובים בברלין למפגש הביתי של הנבחרת עם פולין

המאמן החדש של נבחרת ישראל, גיא גודס, יערוך בעוד קצת יותר מחודש את הופעת הבכורה שלו במוקדמות גביע העולם. לסגל המורחב לקראת החלון הראשון, שכולל בשלב זה לא פחות מ-35 שחקנים, זימן גודס את חמשת השחקנים המקומיים של מכבי תל אביב בסגל המורחב.

המכשול העיקרי בנוגע להופעתם של החמישה - יפתח זיו, עוז בלייזר, רומן סורקין, ג'ייק כהן והמתאזרח ג'ון דיברתולומאו - נוגע, הפעם יותר מתמיד, להתנגשות הבלתי נגמרת בין לוחות הזמנים של פיב"א והיורוליג.

בערב משחקה הראשון של הנבחרת, ביום חמישי (25 בנובמבר) בהיכל קבוצת שלמה נגד פולין, אמורים הצהובים להתארח אצל אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט. כזכור, איגודי הכדורסל של ישראל וגרמניה הגישו בקשה להקדמת משחק היורוליג ב-48 שעות כדי לשחרר את שחקני הנבחרות שלהם, אולם בשלב זה טרם התקבלה תשובה.

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
באיגוד בונים עליו. כהן/דני מרון

המשחק השני בחלון ייערך שלושה ימים מאוחר יותר, באסטוניה, ובו לא אמורה להיות בעיית זמינות של שחקני היורוליג (כולל זוסמן ובלאט), מאחר שהליגות המקומיות מושבתות לטובת הנבחרות.

באיגוד בונים על כהן, שהיה שחקן הפנים המרכזי והקלע המוביל בתקופתו של עודד קטש, כמי שיוכל להופיע לשני המשחקים. בארבעה משחקי יורוליג העונה, הוא לא שותף אפילו לשנייה אחת, ובחלקם אף לא נכלל בסגל הסופי.

ספנסר וייס מהפועל חיפה, שוועדת החריגים במנהלת הליגה סירבה השבוע לבקשתו להיות מוכר כשחקן מקומי לכל דבר, ייכלל גם הוא בסגל המורחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully