וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן אדאמס גורף מחמאות: "אחד השחקנים המוכשרים שראינו"

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 8:01

הגארד האמריקאי של הפועל ירושלים שוב הפגין יכולת טובה, הפעם בניצחון על הפועל באר שבע: "הכדורסל בישראל טקטי יותר. משתמשים כאן פחות באחד על אחד מאשר בארה"ב"

שמונת הימים הקרובים עשויים, במידה רבה, לסמן את הדרך שבה תימשך העונה של הפועל ירושלים. במוצאי שבת היא תתארח אצל מכבי תל אביב, ואם עיקר המשמעות במשחק הזה הוא סמלי, הרי שביום רביעי הבא ישחקו האדומים בפולין נגד סטאל אוסטרוב, במפגש גורלי לסיכויי הישרדותם בליגת האלופות.

בתוך אווירת המשבר שאופפת את הקבוצה, בעיקר אחרי שני ההפסדים הביתיים באירופה לפינאר קרשיאקה ולמנרסה, הצליחה ירושלים לצבור מעט ביטחון בניצחון 72:90 על הפועל באר שבע. לצד משחק אנרגטי בהגנה, היא נהנתה מיום קליעה מצוין (15 מ-26 לשלוש), וכמו בהפסד לספרדים, חלק גדול מהמחמאות הלך לג'יילן אדאמס.

שחקן הפועל ירושלים ג'יילן אדאמס. לירון מולדובן
"אחד השחקנים המוכשרים שראינו". ג'יילן אדאמס/לירון מולדובן

"לא צריך להיות מבין גדול בכדורסל כדי לזהות שהוא אחד השחקנים הכי מוכשרים שראינו", אמר המאמן אורן עמיאל על הגארד האמריקאי. "הוא בהתפתחות אישית, גם ברמה המקצועית וגם ברמת התפיסה. כשהוא יבין את זה, והוא כבר נמצא בתהליך, אז השמיים הם הגבול עבורו. אי אפשר להתעלם מכישרון, ואני רוצה מאוד לעזור לו לדעת איך לנצל את הכישרון הזה".

אדאמס עצמו סיכם את המשחק ואמר: "החמישייה שלנו נתנה את הטון ושיחקה באנרגיה טובה, ואז אנחנו באנו מהספסל והמשכנו באותה הדרך. פירגנו אחד לשני, וכשזה קורה, אנחנו במיטבנו. למדנו מהמשחק הקודם. זה עניין של חיבור קבוצתי, לתת עוד מסירה, ואז הזריקות נכנסות. המשחק בישראל טקטי מאוד, ומשתמשים הרבה פחות באחד על אחד לעומת מה שהכרתי בארה"ב".

מהמשחק אמש נעדר אנתוני בנט, שהחמיץ שלושה ימי אימונים לאחר שסבל מתופעות לוואי לחיסון השני לקורונה. שיתופו במפגש עם הצהובים בסוף השבוע אינו מוטל בספק. ראש הממשלה נפתלי בנט יבקר היום באימון הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully