וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלה בבני סכנין: "ידענו שזה משחק שצריך לקחת בשיניים"

17.10.2021 / 10:42

במועדון עצרו את הסחף עם 0:1 באשדוד, גד עמוס בלט: "מאושרים שיש לנו שני שוערים טובים שיתחרו ביניהם". חשש מפציעת אנתוני וארן, שעלול להיעדר מספר שבועות נוספים

צפו בתקציר הניצחון של בני סכנין באשדוד

מ.ס אשדוד - בני סכנין 1:0/ספורט 1

בני סכנין החלה את העונה בסערה עם 1:3 ביתי ומרשים על מכבי תל אביב, אבל מאז מאז צברה עוד שתי נקודות בלבד. אתמול (שבת) היא שבה למסלול הניצחונות עם 0:1 באשדוד ובקבוצה מרוצים מאוד לא רק משלוש הנקודות באצטדיון הי"א, אלא גם מהיכולת שהציג השוער גד עמוס, שהוחלט לתת לו הזדמנות לעמוד בין הקורות על חשבון מחמוד קנדיל.

"ברור לכולם שקנדיל הוא שחקן חשוב מאוד בקבוצה", אמר הבוקר גורם בסכנין "אבל אנחנו מאושרים מאוד שיש לנו שני שוערים טובים שמוכיחים את עצמם. תהיה תחרות טובה ביניהם העונה".

שחקני בני סכנין בירם כיאל, מוטי ברשצקי חוגגים. לירון מולדובן
עצר את הסחף. בירם כיאל חוגג בי"א/לירון מולדובן

מעבר לניצחון וליכולת, בקבוצה היו גם מרוצים מהעובדה שלא נגררו לרצף הפסדים: "זה היה משחק שצריך לקחת בשיניים וזה מה שעשינו", אמר שחקן בכיר במועדון, "הבנו שניצחון יהיה קריטי להמשך העונה".

בתוך כך, בקבוצה מוטרדים ממצבו של אנתוני וארן. מספר ימים לאחר שחזר לאימונים וכבר היה על סף חזרה לכר הדשא, החלוץ שוב נפצע ברצועה הצידית וייבדק.

וארן, שנפצע בחודש אוגוסט והחמיץ את פתיחת ליגת העל, חזר לאימונים בשבוע שעבר ואף היה בתכניות למשחק באשדוד, אבל נפגע באימון המסכם וכעת ישנו חשש שייעדר מספר שבועות נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully