וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא נחבל וייבדק בראשון. ברק בכר מרוצה: "הכיוון טוב"

16.10.2021 / 20:08

קפטן מכבי חיפה נפגע שוב במקום בו היה פצוע. המאמן אחרי הניצחון על הפועל ירושלים: "עבדנו בפגרה בעיקר על החלק הקדמי". שוטרים נפצעו, שלושה אוהדים נעצרו במהלך המשחק

במכבי חיפה נרשמה שביעות רצון אחרי הניצחון הערב (שבת) 1:4 על הפועל ירושלים. הירוקים שמו מאחור את ההפסד הדרמטי להפועל באר שבע במחזור הקודם ושבו מהפגרה באופן מצוין. המאמן ברק בכר סיכם: "לא ציפינו שיהיה קל, אבל אחרי 1:4 אי אפשר להתלונן. במחצית הראשונה הפועל ירושלים הניעה מצוין ולא היו לנו פתרונות. עשינו שינוי טקטי כדי ללחוץ ובחצי השני ראו את זה".

צפו בתקציר ה-1:4 של מכבי חיפה על הפועל ירושלים

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט 1

בכר הוסיף: "בשבועיים של הפגרה היה הרבה זמן לעבוד על דברים שרצינו לשפר. התמקדנו בחלק ההתקפי כי עשינו את הדברים לא טוב בתחילת העונה. היום היו הרבה עליות וירידות, אבל ראו כיוון טוב מבחינה התקפית".

מחמוד ג'אבר, שכבש צמד ובישל את השער הראשון: "אני שמח על הניצחון, תודה לקהל שהגיע ותמך. האמנתי בעצמי מההתחלה. אני שמח על ההתקדמות ובכל דקה שאני מקבל, אני עובד הכי קשה שיש. אני מתמודד על דקות משחק עם השחקנים הכי טובים בארץ, כל יום אני בא ולומד מהם".

באגף החדשות הלא טובות: נטע לביא קיבל מכה במקום בו היה פצוע. הקפטן ייבדק מחר.

מחמוד ג'אבר, שחקן מכבי חיפה. דני מרון
"נאבק על דקות משחק עם השחקנים הכי טובים בארץ". ג'אבר/דני מרון

בצד הפחות סימפטי, נרשם בלגן הערב ביציעים של אוהדי מכבי חיפה באצטדיון טדי. במהלך המשחק אוהדים רבים עוכבו בגלל אי עטיית מסיכות והתעמתו עם המשטרה. האוהדים טענו לאלימות משטרתית וכל הארגונים עזבו במחאה את האצטדיון.

כתבנו שלומי הלר מוסיף כי נעצרו שלושה אוהדים בגין תקיפת שוטרים. "שוטרים שביצעו פעילות אכיפה כנגד אי עטיית מסיכה בתחומי אצטדיון הכדורגל טדי בירושלים, הותקפו על ידי שלושה חשודים שהיו ללא מסיכה על פניהם כנדרש בחוק", נכתב בהודעת דוברות מחוז ירושלים. "כתוצאה מכך נזקקו שלושה שוטרים לקבלת טיפול רפואי עקב חבלות שנגרמו להם. שלושת האוהדים החשודים בתקיפה, נעצרו על ידי שוטרים נוספים שנכחו במקום והם הועברו לחקירה".

*** סלביה פראג, שתגיע לחיפה ביום חמישי, ניצחה 1:3 את סלובן ליברץ והיא במקום השני בליגה הצ'כית עם 25 נקודות מתוך 30. הדני אלכסנדר בה נגח בדקה ה-43, יאן קוכטה הבקיע בדקה ה-67 וגם בישל לפטר אולאינקה בדקה ה-81 מול שער מצמק של מירוסלב סטוך (73).

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
אוהדי מכבי חיפה בטדי/דני מרון

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "אני חושב שהתוצאה לא שמשקפת. בניגוד למשחקים האחרונים, היום משחק ההגנה שלנו היה רך. אלו לא שערים שאפשר להרשות לעצמנו לספוג נגד קבוצה כמו מכבי חיפה. מעבר לזה היו לנו הרבה דקות טובות".

אריה הוסיף: "הדרבי לא שיקף - קרסנו מאיזשהי סיבה. נגד מכבי תל אביב היינו חלשים, אבל בשאר המשחקים שיחקנו כמו שהפועל ירושלים רוצה לשחק. יש לנו הרבה צעירים, המועדון לא יודע דרך אחרת חוץ למגדל שחקנים בעצמו. נמשיך בתהליך ובדרך - אלו לא מילים מגונות בהפועל ירושלים. המטרה היא חד משמעית להישאר. צריך לכבוש, לנצח, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה אני מאמין. אם תהיה סבלנות בסוף יהיו תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully