וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה: שום השפיל אותי, הוריד לי את כל הבטחון

חמי אוזן, כלבו, עבור

7.2.2003 / 18:07

אחרי שעזב את מכבי חיפה לטובת השכונה, פותח ניר סבילה את הפה: שום פחד לומר לי את האמת; הובטח לי להיות חלוץ ראשון; ניצלו את זה שאני בחור טוב מדי". סבילה נגד מכבי (כלבו)

ניר סבילה ממש בנה על העונה הזאת. זו היתה עתידה להיות השנה השניה שלו במכבי והכל היה אמור להיות בסדר. דווקא את רוב האופטימיות הוא שאב מההבטחה שנתן לו המאמן החדש שהגיע, יצחק שום. "שום הבטיח לי שאהיה חלוץ ראשון", מספר סבילה, "בגלל זה חיכיתי שאיגביני יעזוב. היתה לי הבטחה והייתי בטוח שיהיה לי שקט לארבעה חודשים. לא האמנתי שבכל העונה לא יהיו לי 90 דקות יחד. בבני יהודה כבר יש לי 180 דקות, שער ובישול".

עוד מוסיף סביליה: "אני מוכן להתחייב שאם היו נותנים לי לשחק עד סוף העונה, הייתי עומד עם 10-15 שערים שהיו מובילים את מכבי חיפה לאליפות. אבל לא האמינו בי בכלל".

אחרי הפגרה, היה נדמה שסביליה מתכנו להילחם על המקום שלו אבל ככל שחלון ההעברות נסגר, הוא הבין שהקרב הוכרע מראש. "לפני הפגרה היתה לי שיחה עם שום שבה הוא הבהיר לי שהוא הולך לתת לי את ההזדמנות המלאה. גם בזה הוא לא עמד. מאז שיחקתי אולי עשר דקות. ציפיתי להרבה יותר. כשהגעתי למכבי הייתי בין שלושת החלוצים הכי טובים בארץ. עכשיו הכל נאבד".

לדברי סביליה, אין בליבו כמעט על אף גורם במכבי, חוץ משום. "אני חלוץ של בטחון, לעשות את הדברים שלי. אני צריך שקט מהמאמן, לדעת שאני בר ומשחק וגם כשאני לא טוב נותנים לי גב. גם יעקובו היה חלש אז שום החליף אותו? פחדתי לעצור כדור, פחדתי לתת פס, פחדתי לבעוט לשער. איבדתי בגללו את כל הבטחון והריכוז. אי אפשר להיות טוב כשכל הזמן יושב לך על העורף ועל כל פס שאתה מאבד הוא נובח עליך".

ההשפלה הגדולה מבחינתו היתה במשחק מול מכבי פ"ת. סביליה נכנס כמחליף במקום פראלייה, ספג מטר של הערות מעליבות משום והוחלף כרבע שעה לסיום. "זה המקרה הכי מעליב שקרה לי", אומר סביליה. "אלו דברים שהורגים לך את הבטחון. לא הראתי את זה כלפי חוץ אבל בפנים התפוצצתי. זה מעשה שלא ייעשה".

כשבישרו העיתונים שאליניב ברדה בדרך לקבוצה, הבין סביליה שזה סופי. "זה אכל אותי. לא רק שבקושי שיחקתי, אז יבוא מישהו מבחוץ וישחק לפני?", מצר סביליה.

סביליה מסכם: "החצי שנה האחרונה זו ההשפלה הכי גדולה בחיים שלי. כעסתי והראתי זאת. הרבה פעמים אחרי שלא שיחקתי התקלחתי ועזבתי ראשון. גם דרור קשטן עשה דברים דומים, אבל למטרות אחרות. קשטן חינך אותי, שום השפיל אותי. זה כל ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully