וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים: ינקוביץ' צפוי להיעדר, גרצ'קין בספק

17.10.2021 / 12:13

המונטנגרי חזר ממשחקי נבחרתו עם רגישות במפשעה ולא השתתף באימון המסכם לקראת המשחק בשני (20:45). שועה אמור להמשיך לצד בואצ'י וג'סי, זרגרי תורגל בהרכב. קלינגר יעלה עם שלושה בלמים?

מחזור 6הסתיים18/10/2021
הפועל תל אביב
  • החלוץ (90)
0:1
    בית"ר ירושלים

    הפועל תל אביב

    שלושה מחזורים רצופים לא ניצחה הפועל תל אביב והיא תקווה לשוב למסלול הניצחונות כבר מחר (שני, 20:45) במשחק המרכזי והאחרון של המחזור השישי בליגת העל, נגד היריבה המושבעת בית"ר ירושלים.

    ניר קלינגר, במשחקו האחרון ביציע זכר להרחקה משישה משחקי ליגה, ייאלץ להסתדר מחר ללא לוסיו הפצוע ושי אליאס המורחק. יואב הופמייסטר תורגל במקום שי אליאס לאורך השבוע, אך קלינגר בוחן גם את האופציה לשחק עם שלושה בלמים, כאשר במקרה כזה מוחמד טראורה יצטרף לאדי גוטליב וסיאנדה קולו.

    יואב תומר בכל מקרה יפתח בהתקפה, כאשר הציוות מאחוריו תלוי במערך בו קלינגר יבחר. כ-11 אלף אוהדים אדומים הבטיחו מקומם במשחק מחר ובבלומפילד צפויים להיות כ-20 אלף איש. המאמן אמר: "השחקנים מבינים כמה המשחק הזה חשוב, לא רק בהיבט של הנקודות ושל הריצה בטבלה, אלא עבור המועדון והאוהדים. זה משחק יוקרתי, בלומפילד יהיה מלא ויהיה משחק מאוד מעניין ואגרסיבי".

    בנוסף, הפועל תל אביב חתמה על הסכם חסות ושיתוף פעולה עם חברת הרכב והליסינג קל-אוטו. באירוע השקה חגיגי שהתקיים במתחם חודורוב במעמד הנהלת האדומים, הצוות המקצועי, שחקני הקבוצה ובכירים בקל-אוטו, סופקו לאנשי המועדון הרכבים חדשים. על פי ההסכם, החברה תעניק לחסות לקבוצה הבוגרת, כאשר לוגו החברה מודפס בגב חולצות המשחק.

    שחקן הפועל תל אביב מוחמד קליל טראורה. מאור אלקסלסי
    לצד גוטליב וקולו במרכז ההגנה? טראורה/מאור אלקסלסי

    בית"ר ירושלים

    קשר בית"ר ירושלים מרקו ינקוביץ' לא שותף באימון המסכם לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב מחר (שני, 20:45) ולא צפוי להיכלל בסגל. ינקוביץ' התלונן על רגישות במפשעה אחרי חזרתו ממשחקי נבחרת מונטנגרו בשבוע שעבר, אז רשם 17 דקות נגד גיברלטר ו-90 דקות מול נורבגיה.

    מקס גרצ'קין סובל מכאבים בגיד אכילס והוא בספק, מה שעלול להוביל לכך שעוד שחקן הגנה ייעדר. מי שכן ערך אימון מלא הוא איתמר ניצן, שביום חמישי נחבל בברכו לאחר שחלאופילו פלייטר דרך עליו, אך השוער יעשה מאמצים לשחק מחר.

    אופיר קריאף ודוד חוג'ה יפתחו כבלמים, כאשר המאמן ארווין קומאן יחליט רק לקראת המשחק על ה-11. אדווין ג'סי, ריצ'מונד בואצ'י וירדן שועה אמורים לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי. אביאל זרגרי תורגל בהרכב, קמסו מארה ייכלל בסגל לראשונה.

    עד עתה רכשו אוהדי בית"ר כ-6,500 כרטיסים למשחק כאשר קרוב ל-8,000 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה מחר בבלומפילד. אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, מיכאל אוחנה, לירן רוטמן ועמית כהן פצועים והם כמובן לא ישחקו.

    ארווין קומאן אמר לקראת המשחק: "היה לנו שבוע אימונים טוב, אני מלא בביטחון בקבוצה שלי אבל צריך להופיע על המגרש. כמובן שזו מכה גדולה שמחיאס לא ישחק בגלל פציעה, ואנחנו מאוד חסרי מזל עם פציעות של מספר שחקנים, אבל אין תירוצים מהרגע שהמשחק מתחיל".

    אדווין ג'סי הוסיף לקראת המפגש הפיקנטי: "אני מנסה להתכונן לכל משחק אותו הדבר, ברור שזה כמו 'דרבי' גדול עבורינו, אז יש קצת יותר מוטיבציה. אנחנו צריכים להישאר בפוקוס על המגרש ולעשות את העבודה שלנו".

    מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
    עוד חיסרון לצהובים-שחורים. ינקוביץ'/ברני ארדוב

    טריוויה

    * המאזן ב-121 מפגשי הליגה בין היריבות הוותיקות עד כה: 37:49 להפועל תל אביב בניצחונות, ועוד 35 תוצאות תיקו.

    * הפועל תל אביב לא הפסידה בשלוש הפעמים האחרונות שאירחה את בית"ר, כשלפני כן היו ארבעה ניצחונות חוץ רצופים של הירושלמים.

    * זו הפעם הראשונה שהפועל תל אביב מארחת מפגש בין הקבוצות במחזור השישי. בשלושה מקרים בעבר הן התעמתו בשלב הזה, אבל בכולם בית"ר אירחה. היא הפסידה 1:0 באוקטובר 2005 וניצחה 2:3 באוקטובר 2012 ו-0:1 באוקטובר 2013.

    * עידן ורד יפגוש את בית"ר לראשונה מאז המעבר בקיץ. בעבר שיחק מולה במדי מכבי חיפה וניצח בארבעה משבעת המפגשים, אבל לא הצליח לכבוש.

    * מתוך שבעת השערים של הפועל תל אביב העונה, שישה היו במחצית השנייה, חמישה בחצי השעה האחרונה ושלושה ב-10 דקות הסיום.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איתן שמואלביץ'
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 18267

    תוצאות משחקי השבת:

    הפועל ירושלים - מכבי חיפה 4:1

    מ.ס. אשדוד - בני סכנין 1:0

    הפועל חיפה - הפועל נוף הגליל 1:3

    מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:4

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully