וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן עמיאל: "אי אפשר לייפות את המצב. שוב חווינו שברון לב"

14.10.2021 / 0:23

הפועל ירושלים הפסידה פעם נוספת בבית בתום מותחן דרמטי, הפעם 73:68 למנרסה, והידרדרה למאזן 2:0 בליגת האלופות. הקהל בארנה שרק בוז. המאמן: "אני צריך למצוא את המילים הנכונות לומר לשחקנים"

שמונה ימים חלפו מאז ההפסד הדרמטי לפינאר קרשיאקה, והתסריט בשניות הסיום חזר על עצמו כמעט במדויק. שוב הפועל ירושלים מגיעה למשחק צמוד, שוב היא מחטיאה שלוש זריקות עונשין קריטיות בחצי הדקה האחרונה - ושוב היא יורדת מנוצחת. הפעם מנרסה גברה עליה 68:71, ודירדרה אותה למאזן 2:0.

הבור שהאדומים נקלעו אליו רק הולך ומעמיק, כשהם סוחבים שני הפסדים בארנה - ובארבעת המחזורים הנותרים יש להם שלושה משחקי חוץ. כדי לא להיות מודחים שוב בשלב הראשון של ליגת האלופות, עליהם להימנע מלסיים במקום הרביעי והאחרון, ואז לפחות יגיעו לסדרת פליי אין על הכרטיס לטופ 16.

אדם אריאל שחקן הפועל ירושלים מאוכזב. ברני ארדוב
השלב הבא מתרחק. אדם אריאל/ברני ארדוב

אלא שבין אם ירושלים תעלה לשלב הבא ובין אם לא, אווירת הנכאים מסביב בולטת. הפעם הגיעו רק כ-4,000 צופים לאולם, ובסיום הם ליוו את הקבוצה בשריקות בוז צורמות. "אני יכול להבין את האוהדים", אמר המאמן אורן עמיאל. "הקבוצה היא שלהם, לפני שהיא שלי, ואני מקבל הכול בהבנה ובאהבה, עם כל הקושי. זה לא נעים, ובסוף אנחנו בני אדם".

על המשחק עצמו אמר עמיאל: "לא קל לנו כרגע. זה הפסד קשה, ושוב חווינו שברון לב בסוף. זה היה קרב, והפסדנו בו. אסור לבצע טעויות כאלה ברמה הזאת. אני צריך למצוא את המילים הנכונות לומר לשחקנים כדי להרים אותם, כי ברור באיזה מצב מנטלי אנחנו נמצאים. אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו טוב טוב, ואת עצמי אני בודק ראשון, ולראות איך משפרים ומתקנים. אנחנו רוצים לשחק בקצב גבוה יותר, ואנחנו חווים קשיים. אין מה לייפות את המצב".

אורן עמיאל מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"לא קל כרגע". עמיאל/ברני ארדוב

במהלך המכריע של המשחק, ירושלים התקשתה פעמיים בהכנסת כדור חוץ, ולבסוף אפילו לא הגיעה להזדמנות לזרוק לסל ולהשוות. "הטעות הייתה בביצוע התרגיל", הסביר עמיאל. "לא חסמנו איפה שהיה צריך, והאחריות היא שלי. אני לעולם לא אפיל אותה על השחקנים".

האיש שהחזיק את ירושלים בתמונה, ג'יילן אדאמס (24 נקודות), סיכם: "נלחמנו, אבל טעויות מנטליות קטנות עלו לנו במשחק. החטאנו הרבה זריקות פנויות, ואנחנו צריכים לחיות עם זה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully