וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרמונית של מדריד

איזי עין -דור

9.2.2003 / 0:08

רונאלדו, ראול, זידאן ופיגו. ארבעת כוכבי הפלא של הקבוצה, השיגו ניצחון ביתי משכנע 1:4 על בטיס סבילה מהצמרת, בקונצרט של כדורגל במחצית השניה. ויאריאל - ויאדוליד 0:1

איזה כיף של משחק נתנה לנו ריאל מדריד וגם מי שלא אוהד אותה, יהיה חייב להודות שהקבוצה משחקת כדורגל פשוט מושלם. בטיס, קבוצת צמרת לגיטימית לכל דבר, דווקא התארגנה מצויין במחצית הראשונה ולא נתנה למדרידיסטים להגיע ליותר מדי מצבים.

הירוקים מסיבילה ידעו שניצחון יקרב אותם מרחק שלוש נקודות מריאל וישכיח מהם את ההפסד בשבוע שעבר. דנילסון סיים התקפה מרהיבה בדקה ה-8 בבעיטה יפהפיה לקורה, אך חצי שעה מאוחר יותר היא הצליחה לעלות ליתרון המיוחל עם שער יפה של פרננדו, אחרי בישול בתוספת ריקוד של דנילסון. ריאל חזרה מהר מאוד לעניינים, כשראול סיים בצורת ארוכה עם שער קבוצתי בדקה ה-44.

עם המומנטום של שער השיוויון, התחילה ריאל לשחק טוב יותר ולואיס פיגו כבש את היתרון בפנדל, מיד עם פתיחת המחצית השניה (49). ריאל השתחררה לגמרי והתחילה לשחק את הכדורגל הסקסי שלה, כשזינאדין זידאן עם משחק בינוני, אבל עם הרבה הברקות יחידות, סיים התקפה יפהפיה בגולאסו אופייני (61) וכבר 1:3 לריאל.

בדקה ה-88 הגיע רונאלדו לאחד על אחד מול השוער פראטס וכבר העביר אותו. שוער בטיס שלח את ידו ותפס את רגליו של הברזילאי. רונאלדו הרגיש שגנבו לו שער ורצה לבעוט את הפנדל - פיגו נעתר. אלוף העולם, מה לעשות, לא בועט פנדלים מי יודע מה וצחוק הגורל רצה שדווקא השוער פראטס יהדוף את הבעיטה. רונאלדו עט על הריבאונד, עשה הטעייה כאילו הוא בועט והשלים את הלאכה כשהעביר את השוער בפעם השניה בתוך דקה, בדרך ל-1:4 החלטי של ריאל ולשער תשיעי פרטי שלו העונה.

במשחק נוסף: ויאריאל - ויאדוליד 0:1 (חורחה לופז, 19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully