וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת הצעירה מקווים שפרץ ופודגוראנו יעמדו לרשותם בחלון הבא

13.10.2021 / 9:16

אלון חזן ושחקניו ניצחו 1:2 דרמטי את לטביה ושמרו על המקום השני במוקדמות היורו, לקראת המשחקים נגד סן מרינו והונגריה הציפייה היא שרוטנשטיינר יוותר על הצעירים

שחקן נבחרת ישראל סוף פודגוראנו. ברני ארדוב
בחודש הבא ישוב לסגל הנבחרת הצעירה? סוף פודגוראנו/ברני ארדוב

שמחה גדולה בקרב אנשי ההתאחדות לכדורגל ושחקני הנבחרת הצעירה בעקבות הנצחון הדרמטי 1:2 על לטביה. אלון חזן וחניכיו היו פייבוריטים ברורים לניצחון, אבל הכריעו את ההתמודדות רק בדקה ה-89, אז עידו שחר שעלה מהספסל כבש שער נפלא שהשאיר את שלוש הנקודות בישראל והנבחרת התבססה במקום השני אחרי ארבעה משחקים במוקדמות יורו 2023.

"אמרו שהשחקן הישראלי יודע רק להפסיד נקודות בדקות האחרונות, אז אנחנו מוכיחים שאנחנו יודעים גם לנצח משחקים ולא בפעם הראשונה בקמפיין בדקות הסיום", אמר שחקן בנבחרת, "יש פה חבורה מאוד חזקה ומאוד מגובשת, לכולם בלי יוצא מן הכלל יש אופי חזק".

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
יעמוד בין הקורות נגד הונגריה? דניאל פרץ/אודי ציטיאט

בנבחרת גם ציינו אתמול את העובדה שגרמניה ניצחה 1:5 את הונגריה במשחק המקביל, תוצאה שסיפקה הוכחה נוספת לחוזקה של גרמניה שבקושי ניצחה את ישראל ונזקקה לשני שערים בדקות 89 ו-90 כדי להכניע 2:3 את הכחולים-לבנים. בנבחרת מצהירים שהמטרה הייתה ועודנה לסיים במקום השני, המוביל לפלייאוף העלייה לאליפות אירופה.

בנבחרת מקווים מאוד שהשחקנים הצעירים יזכו עד ההתכנסות הבאה בדקות משחק רבות בקבוצות שלהן כדי להישאר בכושר טוב. כמו כן, בנבחרת מקווים שבהתכנסות הבאה יוכלו לזמן את דניאל פרץ וסוף פודגוראנו על מנת שאלו יעזרו במשחק בסן מרינו ובעיקר במפגש הביתי נגד הונגריה ב-16 בנובמבר. את פולין, המדורגת שלישית בבית, ישראל תארח בחודש מרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully