וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בכדורמים עד גיל 20: ישראל הביסה את ארגנטינה

11.10.2021 / 18:49

מריה מיה בוגצ'נקו סיימה עם שישה שערים ונבחרה ל-MVP, הנבחרת ניצחה 6:17 ורק הפסד סנסציוני לפרו ימנע את העפלתה לרבע הגמר

נבחרת ישראל בכדורמים נשים עד גיל 20 עשתה צעד אדיר לקראת העפלה לשלב רבע הגמר, כשרק סנסציה מחר בדמות הפסד לפרו תוביל לכך שישראל לא תסיים ראשונה בבית ג' ותעפיל אוטומטית לשמונה האחרונות. ישראל פגשה הערב (שני) את ארגנטינה למשחק השני במסגרת אליפות העולם עד גיל 20 שנערכת במכון וינגייט והביסה אותה 6:17.

המצטיינת בישראל הייתה מריה מיה בוגצ'נקו, שנחשבת לכוכבת של הנבחרת ואף משחקת בליגה הראשונה ביוון. בוגצ'נקו סיימה עם שישה שערים ונבחרה ל-MVP של המשחק. מלבד הלגיונרית כבשו לישראל גם נועה ססובר ועלמא יעקובי עם שלושה שערים כל אחת, דינה נמקשטנסקו ונופר הוכברג עם שני שערים כל אחת וכן נגה לוינשטיין, השחקנית הצעירה ביותר בנבחרת שכבשה שער משלה. במשחק המקביל של הבית ניצחה נבחרת סרביה 17:6 את פרו. מחר כאמור יארחו הישראליות את פרו כאשר העובדה שישראל תסיים ככל הניראה במקום הראשון תעניק לה מנוחה ביום רביעי בעוד הקבוצות מכל הבתים שסיימו במקום השני והשלישי יתחרו בפלייאוף על הכרטיס לרבע גמר

מריה מיה בוגצ'נקו. גלעד קוולרצ'יק,
המצטיינת. מריה מיה בוגצ'נקו/גלעד קוולרצ'יק

במשחק המקביל של הבית ניצחה נבחרת סרביה 6:17 את פרו. מחר כאמור יארחו הישראליות את פרו כאשר העובדה שישראל תסיים ככל הנראה במקום הראשון תעניק לה מנוחה ביום רביעי בעוד הקבוצות מכל הבתים שסיימו במקום השני והשלישי יתחרו בפלייאוף על הכרטיס לרבע גמר.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully