וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש: מאות אוהדי מכבי חיפה יגיעו לפראג ללא כרטיס. סטריין ינסה לשוב לאימונים

11.10.2021 / 9:23

בחיפה מזהירים: מי שלא רוכש את החבילות דרך המועדון עלול להישאר בלי כרטיס. נטע לביא יזכה ליום מנוחה נוסף, סטריין ייבחן לקראת הפועל ירושלים

חשש בקרב אוהדי ואנשי מכבי חיפה מכך שמאות אוהדים ואולי יותר מכך יגיעו לפראג בתחילת חודש נובמבר ויישארו ללא כרטיסים למשחק החוץ מול סלביה פראג (4 בנובמבר). בשבועיים האחרונים אוהדים רבים מדווחים שרכשו כרטיסים למשחק בפראג אך רבים מהם לא עשו זאת דרך החבילות של המועדון וספק אם יהיה להם כרטיס למשחק שכן הירוקים קיבלו הקצבה של כ-970 כרטיסים בלבד ונראה שכבר עתה יש מספר גדול יותר של אוהדים שרכשו טיסות ומלונות לפראג ביום המשחק.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
מתכוננים למשימה הבאה. מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בחיפה, כידוע, הוציאו חבילות משלהם למשחק כאשר רק מנויים למשחקי הליגה ומנויים למשחקי הבית במסגרת שלב הבתים האירופאי יוכלו לרכוש את החבילות. עם זאת, אוהדים רבים העדיפו למצוא דילים בחברות אחרות או באופן פרטי במחירים זולים יותר בתקווה לרכוש כרטיס בנפרד אך בשלב זה אם יימכרו כל החבילות שהמועדון הוציא הדבר יוביל למצב בו אוהדים רבים יהיו כבר בעיר הצ'כית אך ללא כרטיס. אגב, ההערכה היא שבמקרה כזה אוהדי חיפה ינסו לרכוש כרטיסים ליציעים של הקבוצה המקומית. "מי שקונה כרטיס לבד זה על אחריותו", אמר גורם במועדון, "גם בפרסומים שלנו אנחנו מדגישים את זה".

יש לציין שהאוהדים רשאים לרכוש את הכרטיסים הן במועדון והן דרך חברות נסיעות.

בעניין אחר, היום יחזרו שחקני הקבוצה לאימונים אחרי שלושה ימי חופש כאשר גם השחקנים הזרים שיצאו לחופשה חזרו ויתאמנו. הקפטן נטע לביא, שהתחתן במוצאי שבת, יזכה למנוחה של יום נוסף ויחזור מחר לאימונים. גם ריאן סטריין שהתאמן בצד בשבוע שעבר ינסה לחזור לאימונים עם הקבוצה ואז יתברר האם כשיר כבר למשחק הקרוב מול הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully