וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד גדול לרבע הגמר: ישראל פתחה את אליפות העולם עם ניצחון על סרביה

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 19:51

נועה ססובר כבשה ארבעה שערים, הקפטנית נופר הוכברג הצטיינה והצעירות בכחול-לבן החלו את התחרות עד גיל 20 במכון וינגייט עם 9:14 מרשים

אליפות העולם בכדורמים לנשים עד גיל 20 נפתחה היום (ראשון) במכון וינגייט, עם ניצחון של מארחת הטורניר, נבחרת ישראל, 9:14 על נבחרת סרביה לעיני מאות אוהדים שמילאו את יציעי הבריכה הלאומית והעניקו אווירה נהדרת.

עוד לפני המשחק, נערך טקס פתיחה מרשים שכלל מצעד דגלים של 16 המדינות המשתתפות באליפות וכן הופעה מיוחדת של להקת מיומנה, שהוכנה במיוחד לכבוד האירוע. לאחר מכן, נאמו יו"ר איגוד הכדורמים רויטל גלוסקא כהן, ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר, נציג מנהל הספורט בישראל דודו מלכא ונציג ההתאחדות הבינלאומית לכדורמים.

טקס הפתיחה במכון וינגייט של אליפות העולם בכדורמים לנשים עד גיל 20. גלעד קוולרצ'יק, אתר רשמי
טקס פתיחה מרשים במכון וינגייט, גם להקת מיומנה הופיעה/אתר רשמי, גלעד קוולרצ'יק

בנבחרת ישראל סימנו את משחק הפתיחה כמפתח להעפלה לרבע הגמר, כך שהניצחון מהווה צעד גדול לעבר שלב שמונה האחרונות, שכן לשני המשחקים הבאים מול נבחרות פרו וארגנטינה, ישראל תגיע כפייבוריטית ברורה.

המשחק נגד הסרביות התחיל צמוד והנבחרות ירדו בתיקו 1:1 בתום הרבע הראשון. לקראת סוף הרבע השני, הישראליות השתלטו על המשחק וירדו להפסקת המחצית ביתרון 3:5. הרבע השלישי היה הטוב ביותר של ישראל, כאשר בסופו הראה לוח התוצאות 5:10 לטובת הנבחרת המארחת, ובסיום כאמור 9:14.

הכובשת המצטיינת בשורות המנצחת הייתה נועה ססובר מהפועל יקנעם, עם ארבעה שערים, כשאחריה הקפטנית נופר הוכברג, גם היא מהפועל יקנעם, עם שלושה שערים. הוכברג אף נבחרה לשחקנית המצטיינת במשחק, כשאת הפרס העניקה לה חברת הוועד האולימפי בישראל, יעל ארד. עוד כבשו לנבחרת ישראל: מריה בוגצ'נקו שני שערים, עלמא יעקבי, יהב פרקש, תהל לוי, אופיר סלע ודר מנקרמן שער אחד כל אחת.

נבחרת ישראל בכדורמים עד גיל 20. גלעד קוולרצ'יק, אתר רשמי
צעד גדול לרבע גמר. הישראליות חוגגות/אתר רשמי, גלעד קוולרצ'יק

נופר הוכברג אמרה בסיום: "היה חשוב לפתוח טוב את הטורניר. ברור שתואר המצטיינת נותן הרגשה טובה. כשראינו את כל הקהל בהתחלה נכנסנו קצת לשוק, מכאן אפשר רק לעלות. ארגנטינה? אני בטוחה שנבוא כמו היום וננצח גם מחר".

עוזר המאמן עידן כפתורי הוסיף: "זו פתיחה נהדרת, ציפינו לנצח את המשחק. בהתחלה היה מותח ורעדו לנו קצת הרגליים, אבל אני שמח שהבנות התגברו על זה ורשמו משחק מצוין. יש עוד משחק שיכול להיות מוקש ואנחנו צריכים להיות מוכנים. ארגנטינה קבוצה טובה, שיכולה לעשות בעיות, אבל אם נגיע מרוכזים - ננצח".

נופר הוכברג, שחקנית נבחרת ישראל בכדורמים. גלעד קוולרצ'יק, אתר רשמי
נבחרה למצטיינת של ישראל במשחק הפתיחה. נופר הוכברג/אתר רשמי, גלעד קוולרצ'יק

היריבה הבאה של ישראל ניצחה 4:15 את נבחרת פרו. מחר יתארחו הארגנטינאיות בווינגייט, כשהמנצחת תתקרב משמעותית להבטחת המקום הראשון בבית, שמעניק כרטיס אוטומטי לרבע הגמר.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully