וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים: אופטימיות בישראל לקראת אליפות העולם עד גיל 20 בווינגייט

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 11:54

הישראליות ערכו משחק אימון מול ארגנטינה והפגינו יכולת טובה, באיגוד מעריכים שהיציעים יהיו מלאים במשחקי הנבחרת

היכרות עם נבחרת הכדורמים לנשים עד גיל 20 של ישראל/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

נבחרת הכדורמים נשים של ארגנטינה עד גיל 20 נחתה בישראל וערכה אמש (רביעי) משחק אימון נגד הנבחרת הישראלית. הארגנטינאיות היו הראשונות לנחות בארץ לקראת אליפות העולם עד גיל 20 שתיפתח ביום שבת.

במשחק האימון, שלא היה משחק שגרתי אלא משחק על בריכה מלאה מבלי לחשב תוצאה מדויקת, הוכיחו החניכות הישראליות של המאמן היווני דימיטריס מברוטס עליונות ברורה וההערכה אחרי המשחק מול הארגנטינאיות שישראל היא אכן הפייבוריטית בבית שלה שיכלול את ארגנטינה, פרו וסרביה.

לפי ההערכות המשחק הצמוד ביותר יהיה מול הסרביות כבר ביום ראשון במשחק הבכורה של הישראליות. היום ינחתו נבחרות נוספות כאשר ביום שבת יהיו מלבד ישראל 15 נבחרות נוספות כשהמועמדות הבכירות לזכות בתואר הן רוסיה, ספרד ויוון.

דימיטריס מברוטס, עידן כפתורי, שונית סטרוגו. לילך וייס רוזנברג
ההתרגשות גוברת. נבחרת הכדורמים/לילך וייס רוזנברג

המטרה המוצהרת של ישראל היא להעפיל לשלב רבע הגמר כשרק המקום הראשון בבית יעפיל אוטומטית והמקומות 2-3 יתחרו בפלייאוף מול נבחרות מבית אחר במטרה להעפיל לשלב רבע הגמר.

באיגוד הכדורמים מוכרים כרטיסים למשחקים וההערכה שלפחות במשחקי הנבחרת הישראלית היציעים בבריכה הלאומית בוינגייט יהיו מלאים. אגב, כל הנבחרות ישהו בתוך בועה במלונות בעיר בנתניה כאשר לאף נבחרת לא אושר להיות במלונות מחוץ לעיר וזאת מתוך הרצון ליצור בועה בימי קורונה. היום יעברו כל השחקניות של נבחרת ישראל בדיקת קורונה בתקווה שלא יימצאו מקרים של שחקניות מאומתות.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully