וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרואן קבהא ייעדר מהמשחק של בני סכנין נגד מ.ס. אשדוד

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 13:55

הקשר סובל מקרע קטן במפשעה והצטווה למנוחה של כ-10-14 ימים. במועדון מתכוננים בדריכות להופעה בבית הדין של ההתאחדות

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

קשרה של בני סכנין, מרואן קבהא, סובל מקרע קטן במפשעה וייעדר עשרה ימים עד שבועיים. קבהא בספק גדול למשחק נגד מ.ס. אשדוד אחרי פגרת הנבחרות, אך ההערכה היא שיהיה כשיר למשחק במסגרת המחזור השביעי. קבהא ציין בפני חבריו שהוא חש טוב יותר מבחינת הכאבים, אך העובדה שהצילום הצביע על קרע חלקי, מכריחה אותו לנוח כדי לא להחמיר את הפציעה.

מרואן קבהא בני סכנין. מאור אלקסלסי
יחזור למחזור השביעי. קבהא/מאור אלקסלסי

בסכנין דרוכים מאוד לקראת הדיון בבית הדין על האירועים במשחק נגד מכבי נתניה. בסכנין לא אהבו בלשון המעטה את המכתבים של ראשי נתניה וחוששים שבית הדין ייגרר וישית עונש קשה. "אם המשטרה הודיעה חד משמעית שאוהדי נתניה הם אלו שהתחילו במהומה ומדובר על מקרה שקרה מחוץ לתחומי המגרש, הרי שברור לכולם שההנהלה שלנו עשתה הכל נכון ולא הייתה לה שליטה על זה", אמר שחקן בקבוצה, "בנתניה מנסים להלהיט את הרוחות כדי שיפגעו בנו אבל אני בטוח שהדיינים יראו את הודעת המשטרה ויבינו שאין מה להעניש את המועדון".

גם בהנהלה עצמה משוכנעים שהודעת המשטרה צריכה להוות חותם לכך שהם לא צריכים להיענש. "יש מגמה שכולם רוצים להעניש את סכנין", אמר גורם בכיר בהנהלה, "אנחנו מקווים שבית הדין לא יושפע מזה כי יש עודות בשטח שאפילו המשטרה הודיעה עליהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully