וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משופרת וחדשנית: אפליקציית Winner בסלולר

וואלה! ספורט בשיתוף טוטו

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 15:33

חיבור באמצעות זיהוי ביומטרי, אזור חדש הכולל את כל המידע הנחוץ לשליחת טופס בתחנה, סטטיסטיקות מגוונות, טיפים והמלצות של פרשנים ואפשרות לשיתוף הטפסים עם חברים - והכל, נגיש ונוח במיוחד. האפליקציה המחודשת של Winner תהפוך גם אתכם לווינרים

אפליקציית טוטו ווינר. עופר חג'יוב,
אפשרויות חדשניות ומשודרגות/עופר חג'יוב

ניחושים על משחקי ואירועי ספורט מהארץ ומהעולם הפכו לחלק בלתי נפרד מהחוויה של אינספור אוהדים. במקרים רבים, הצפייה במשחק משתדרגת והופכת לעוצמתית יותר כאשר נשלח טופס Winner, בין אם מהתחנה או באמצעות הסלולר. כולנו מקווים להפוך לווינרים אמיתיים ולעשות מזה כסף על הדרך.

עם פתיחת עונת המשחקים בליגות הכדורגל והכדורסל, הטוטו השיק לאחרונה את האפליקציה המשודרגת של Winner בסלולר. האפליקציה מיועדת ללקוחות שמעדיפים לשלוח טפסים מהכורסה בבית או היישר מהיציע באמצעות הנייד, אך לא רק - גם מי שנוהגים לשלוח בתחנות ייהנו ממנה. השיפורים מסייעים לכם לקבל את כל המידע הנחוץ בטרם הכנת הטופס, לבצע שליחה מהירה וקלה ולבדוק את התוצאות באופן פשוט ונוח.

האפשרויות החדישות הופכות את כל החוויה למהנה מתמיד, אבל על אילו חידושים בדיוק אנחנו מדברים?

* הטרנד החם ביותר היום בעולם האפליקציות הוא חיבור מהיר, פשוט ונוח. בטוטו זיהו את המגמה הטכנולוגית הזו ופיתחו עבור לקוחות המעוניינים לשלוח טפסים באמצעות הנייד אפשרות חיבור וכניסה לחשבון המשתמש דרך אמצעיים ביומטריים (זיהוי פנים וטביעת אצבע). אופן הזדהות זה מאפשר למשתמשים להתחבר לחשבון האישי שלהם ללא סיסמה ובקלות והם יכולים לשלוח את הטופס שלהם כמה שיותר סמוך לפתיחת המשחק, אחרי שצברו את כל המידע הנחוץ כדי להרוויח.

היכנסו, נחשו ותרוויחו בגדול!

אפליקציית טוטו ווינר. עופר חג'יוב,
באים לתחנה? תהנו מ"אזור התחנות" באפליקציה/עופר חג'יוב

* חידוש מעניין נוסף באפליקציה הוא אזור התחנות - מתחם המיועד ללקוחות ששולחים את טופס ה-Winner שלהם מהתחנה. באזור התחנות ניתן למצוא את רשימת התחרויות המוצעות בתחנה (כולל היחסים העדכניים) ואת הניחוש הנכון למשחקים שהסתיימו, בשילוב מספרי התחרויות. בנוסף, אפשר להכין "טיוטה" בנייד, לפני שליחה בתחנה. הטיוטה תציג את סכום הזכייה הצפוי ותבחן האם הצירופים שנבחרו מתאפשרים לשליחה ובכך תמנע דחייה של הטופס. פיתוח מעניין אחר הוא אפשרות של סריקת הברקוד שבתחתית הקבלה המודפסת ובדיקת הקבלה. הכניסה לאזור התחנות לא כרוכה בפתיחת חשבון או הזנת אמצעי תשלום.

* ידע הוא כוח, וכל אחד ששלח טופס Winner יגיד לכם שלפני השליחה, מומלץ להכיר את הנתונים. לכן, הגרסה החדשה של האפליקציה כוללת אזור סטטיסטיקה משופר, עם כל המידע על התחרויות והליגות השונות ואזור המלצות מיוחד של פרשני וכתבי ספורט, כולל העיתונאי המוערך נדב יעקבי - אתם כבר תחליטו אם ללכת איתו או לא ואם אתם רוצים להיות הממליצים, חידוש נוסף באפליקציה יאפשר לכם לשתף את הניחוש שלכם ברשתות החברתיות או לשלוח אותו בווטסאפ לחבר'ה.

את כל האפשרויות החדשות הללו ניתן לקבל כעת בצורה נגישה, זמינה ונוחה באפליקציה, כולל אפשרויות חיפוש וסינון מתקדמות, שלא היו קיימות עד כה.

האפליקציה החדשה של הטוטו זמינה ללקוחות אייפון ב-App Store וללקוחות אנדרואיד משרתי הטוטו המאובטחים.

היכנסו, נחשו ותרוויחו בגדול!

כריסטיאנו רונאלדו חלוץ מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
יודעים מה רונאלדו הולך לעשות במשחק הקרוב?/GettyImages, Michael Regan
וואלה! ספורט בשיתוף טוטו
  • עוד באותו נושא:
  • ווינר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully