וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני בנט: "פישלנו בשני מהלכים בהגנה וזה עלה לנו במשחק"

5.10.2021 / 23:44

אחרי ההפסד על הבאזר לקרשיאקה, הקנדי של הפועל ירושלים הודה: "יש מה ללמוד מהמשחק הזה. נפצעתי אתמול אבל נלחמתי עבור הקבוצה". עמיאל: "הדרך בה הסתיים המשחק שוברת לב"

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל ירושלים כבר ראתה הערב (שלישי) את הניצחון המיוחל מגיע, וחשה כיצד היא פותחת את העונה בסטייל נגד אחת המועמדות המרכזיות לזכייה בליגת האלופות. אבל שלשה דרמטית של בונזי קולסון, 0.3 שניות מהסיום, העניקה לפינאר קרשיאקה 84:86 והפכה את החיוכים מסביב להלם ולשתיקה.

"הדרך שבה המשחק הסתיים היא שוברת לב", אמר המאמן המפסיד אורן עמיאל. "קרשיאקה היא קבוצה מצוינת, והבאנו את עצמנו למצב שבו אנחנו יכולים לנצח, אבל לא עשינו את זה, וזאת השורה התחתונה. יש לנו הרבה ללמוד, ואנחנו צריכים להמשיך, לבוא מחר לאימון ולעבוד. אם אתה לא יודע להתמודד עם מצבים כאלה, אתה לא בעסק הנכון".

אורן עמיאל מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפסד שובר לב. אורן עמיאל/ברני ארדוב

השלשה של קולסון גנבה את ההצגה מכוכב הערב באדום, אנתוני בנט, שהיה בכלל בספק למשחק בגלל פציעה בקרסול, בזמן שחוזהו הזמני עומד בפני סיום והוא נראה כמי שסופר את ימיו במועדון. כעת, אחרי שקלע 22 נקודות, לא מן הנמנע שהתמונה התהפכה.

"נפצעתי אתמול באימון, אבל המשכתי להתכונן למשחק ונלחמתי עבור הקבוצה שלי", אמר בנט. "בסוף זה נפל על שני מהלכים הגנתיים שבהם פישלנו, והם עלו לנו במשחק. אנחנו נמצאים בשלב מוקדם של העונה, ורוצים לנצח בכל משחק. יש לנו מה לקחת מהמשחק הזה וללמוד. נלחמנו מההתחלה ועד הסוף".

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים הפסידה 86:84 לקרשיאקה בצורה דרמטית

לכתבה המלאה
אנתוני בנט שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
נפצע באימון אך המשיך בהכנות. אנתוני בנט/ברני ארדוב

עמיאל לא פיזר את העמימות סביב עתידו של בנט, והסכים רק לומר: "הוא הרשים היום. אנחנו עובדים עם הקבוצה, ואנתוני לא שונה מאף אחד אחר. בסוף הם צריכים לבוא ולשחק כדורסל, וזה מה שהוא עשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully