וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן מהליגה הלאומית חשוד בסחר בסמים

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 15:33

השחקן הובא להארכת מעצר, ומהדיונים עולה שהוא עוסק בפעילות החשודה כבר חצי שנה. קבוצתו: "מדובר באירוע פלילי, ניתן למשטרת ישראל לעשות את עבודתה"

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
לפי הפרוטוקול מהדיונים עולה חשד לפיו הכדורגלן עוסק בפעילות כבר חצי שנה/דוברות משטרת ישראל

שחקן באחת מקבוצות הליגה הלאומית נעצר בחשד לסחר בסמים. במהלך המעצר הראשוני אף עלה חשד למעורבות בסחר באמצעי לחימה. השחקן, שלא משחק ומתאמן עם קבוצתו מתחילת העונה לאור פציעה שעבר ובגינה ייתכן וסיים את העונה, הובא להארכת מעצר בימים האחרונים שלוש פעמים והוא עדיין במעצר. הוא מיוצג על ידי עורכת הדין עידית שינו.

על פי החשד השחקן חבר לאחרים והשתתף איתם בסחר בסמים. לפי הפרוטוקול מהדיונים עולה חשד לפיו הכדורגלן עוסק כבר חצי שנה בפעולות שבהן הוא נחשד. ביום חמישי הקרוב צפוי השחקן להגיע להארכת מעצר נוספת. בקבוצה אליה משתייך אמרו: "מדובר באירוע פלילי ואנו ניתן למשטרת ישראל לעשות את העבודה שלה".

השחקן נעצר במהלך פעילות סמויה בעיר עפולה, כששוטרי משטרת ישראל עצרו ארבעה חשודים בגין גידול וסחר בסמים. בלשי משטרת ישראל איתרו שני אחים תושבי מגדל העמק ואיתם גבר נוסף שהתגוררו בדירה שכורה בעיר עפולה וגידלו מעבדת סמים בדירתם. מרגע הפיכת החקירה לגלויה פשטו בלשי משטרת ישראל על דירתם ובמהלך חיפוש במקום נתפסו 27 ק"ג של סם מסוג מריחואנה.

"מדובר בשחקן כדורגל שהספורט הוא מרכז חייו, צעיר נורמטיבי ללא עבר פלילי שמעולם לא ישב במעצר", אומרת עו"ד עידית שינו אמיתי, המייצגת את השחקן, "הוא מכחיש כל קשר לחשדות נגדו. אם וכאשר יוגש כתב אישום נלמד את חומר החקירה ואתייחס לגופן של הטענות".

  • עוד באותו נושא:
  • סחר בסמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully