וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מאבדת ביטחון: "אם היינו מבקיעים זה היה נס"

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 8:08

הקבוצה מהבירה עדיין ללא שער, נועלת את הטבלה ותפגוש את מכבי תל אביב והפועל באר שבע אחרי הפגרה: "אנחנו לא בכיוון"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

בהפועל ירושלים שוררת אכזבה גדולה ממצב הקבוצה, שמציגה יכולת ירודה ועדיין לא כבשה העונה. בתום חמישה משחקים, העולה החדשה נועלת את הטבלה ובמועדון לא התלהבו מהעובדה שהצליחו למתוח אמש (ראשון) את מכבי תל אביב עד שזו כבשה שער מאוחר וניצחה 0:1 בבלומפילד.

"קיבלנו את מכבי תל אביב בלי ביטחון", אמרו שחקנים בקבוצה, "אם היינו מעזים, אפשר היה להפתיע, אבל אנחנו לא בכיוון. זה נראה שאם היינו מבקיעים זה היה נס". בירידה לחדר הלבשה הייתה אכזבה גדולה והשוער אדבאיו אדליי אמר לחבריו: "חבל, עוד כמה דקות היינו צריכים לשמור על זה".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. ברני ארדוב
הסגל יהיה צריך ריענון רציני בינואר. אריה/ברני ארדוב

במועדון טוענים שההצלחה היחסית בגביע הטוטו קצת בילבלה את הצוות המקצועי והשחקנים, ונכון לכרגע הקבוצה מתקשה להגיע ליכולת שתוכל לספק לה נקודות בכדי להישאר בליגה. בירושלים הוסיפו שדווקא באימונים הדברים עובדים היטב ואמרו: "יש בעיה של ביטחון וממשחק למשחק, ללא שערים וניצחונות, חוסר הביטחון גדול יותר. אסור לשכוח שהרבה שחקנים כאן לא היו בסיטואציה הזאת".

בשני המחזורים הקרובים יפגשו חניכיו של זיו אריה את מכבי חיפה והפועל באר שבע החזקות וזה בוודאי לא מוסיף לתחושת הביטחון. במצבים כאלה בדרך כלל החצים והביקורות מופנים בדרך כלל למאמן, אך עם כל הכבוד למסקנות שזיו אריה צריך להסיק, קשה שלא להבחין שאפילו ביחס לקבוצות תחתית, חסרים לקבוצה שחקנים שעושים את ההבדל ויכולים לקחת אותה על הגב. בירושלים כבר מבינים שבינואר הם יצטרכו לבצע שינויים מהותיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully