וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מיוון: אקס אולימפיאקוס, ונגליס מנדזריס, סיכם בהפועל אילת

3.10.2021 / 19:15

הגארד הוותיק (31, 1.96), ששיחק במשך שמונה עונות בהיכל השלום והאחווה וזכה כמחליף בשני גביעי יורוליג, צפוי להגיע לישראל במקומו של וויל צ'רי. נפרד לאחרונה מסטאל אוסטרוב הפולנית

שחקן אולימפיאקוס ונגליס מנצאריס. GettyImages
שני גביעי יורוליג ושלוש אליפויות יוון. מנדזריס באולימפיאקוס/GettyImages

שבוע נותר לפתיחת ליגת העל, והפיינליסטית בגביע ווינר הפועל אילת מנסה לגבש מחדש את הסגל שלה, בעקבות שחרורם של וויל צ'רי וג'ייקוב אוונס. לפחות צלע אחת כבר בדרך להיסגר, והתכולים הגיעו לסיכום עם הגארד היווני הוותיק ונגליס מנדזריס.

מנדזריס (31, 1.96) פתח את העונה בסטאל אוסטרוב הפולנית, שהפסידה אשתקד לעירוני נס ציונה בגמר היורופקאפ ותשחק העונה נגד הפועל ירושלים בשלב הבתים של ליגת האלופות. הוא התקשה להשתלב בקבוצה, תרם 5 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בממוצע, והצדדים הגיעו לסיכום על פרידה בתום ארבעה משחקי ליגה בלבד, משום שגם במועדון החליטו ללכת על סקורר במקומו.

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. מאור אלקסלסי
שבוע לפתיחת הליגה, עדיין מנסה לגבש את הסגל. אריאל בית הלחמי/מאור אלקסלסי

היווני העביר את רוב הקריירה באולימפיאקוס, בה שימש תמיד כשחקן מחליף, ובשמונה עונות במדיה זכה בשני גביעי יורוליג ובשלוש אליפויות יוון. לפני שנתיים עבר לפרומיתאס פטראס, ואת העונה החולפת סיים בפריסטרי.

בשלהי העונה שעברה, לפני תחילת הפלייאוף בישראל, ירושלים שקלה להנחית את מנדזריס כתחליף לזרים שעזבו אותה בעקבות מבצע שומר החומות. העסקה נפלה בשל הגבלות הבידוד שהיו גם כך משביתות אותו ממשחק אחד לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully