וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר מינויו של שרון דרוקר למאמן נבחרת הנשים: "הצלחה שלנו תמנף את הענף כולו"

3.10.2021 / 15:14

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, איגוד הכדורסל קיבל את ההמלצה למינוי המפתיע לקראת אליפות אירופה 2023 שתיפתח בתל אביב. דרוקר: "אין לי ניסיון בכדורסל נשים, אבל אלמד את הנושא לעומק". רועי לזר ישמש כעוזרו

מאמן בני הרצליה שרון דרוקר. דני מרון
"מצפה לנו אתגר לא פשוט, אבל מאוד מעניין". שרון דרוקר/דני מרון

שרון דרוקר הוא מאמנה החדש של נבחרת הנשים. ועדת הנשים של איגוד הכדורסל אישרה היום (ראשון) את ההמלצה על מינויו, שהביאו ראש האגף המקצועי מוישל'ה ויינקרנץ ויו"ר הוועדה אורנית שוורץ, וכעת נותרה רק החותמת הסופית של הנהלת האיגוד.

דרוקר, שעל מינויו המפתיע פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ייכנס לתפקיד לקראת שלב הבתים באליפות אירופה ב-2023, שיתקיים בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב. זו תהיה ההשתתפות הראשונה של ישראל בטורניר זה 12 שנים, ולמרות הבטחת הכרטיס באמצעות האירוח, היא תשחק במוקדמות. משחקו הראשון על הקווים יהיה נגד לטביה ב-11 בנובמבר.

מאמן מכבי רמת גן נשים רועי לזר. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
מצטרף לנבחרת הבוגרת כעוזר המאמן. רועי לזר/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

עבור דרוקר (54), שיחליף בתפקיד את אלי רבי, זו תהיה התנסות ראשונה כמאמן נשים. הוא זכה בעבר ביול"ב קאפ עם הפועל ירושלים, ביורוצ'אלנג' עם אוראל גרייט ובאליפות וגביע בלגיה עם אוסטנד, והחזיר את נבחרת העתודה לגברים לדרג א' האירופי. עוזרו יהיה רועי לזר, שזכה בעונה החולפת בדאבל עם מכבי רמת גן ואימן את נבחרת הנערות.

"כשהאיגוד קורא לי, אני מתייצב", אמר דרוקר בתגובה למינויו. "מצפה לנו אתגר לא פשוט, אבל מאוד מעניין. הצלחת הנבחרת תמנף את הענף כולו, ולכן כולם צריכים להירתם למשימה. זה נכון שאין לי ניסיון בכדורסל נשים, אבל אני מתכוון ללמוד את הנושא לעומק ובמהירות, ולנסות להגיע מוכן כבר למשחק הקרוב נגד לטביה בעוד חודש וקצת.

"אני מקווה שקהל גדול יגיע כדי לעודד את השחקניות", הוסיף המאמן החדש. "אנחנו מאוד רוצים ליצור עניין גדול סביב הנבחרת לקראת אליפות אירופה, ואני בטוח שהאיגוד יידע להרים טורניר ברמה הגבוהה ביותר, שיפאר את הכדורסל הישראלי כולו. אנחנו, כנבחרת, נעשה הכול כדי לייצג את כולם בכבוד. אני מודה למוישל'ה ויינקרנץ ולאורנית שוורץ על ההזדמנות. זו לא פעם ראשונה שאני עובד באיגוד הכדורסל, ואני תמיד ראה בזה זכות".

שוורץ: "אני שמחה על הבחירה הזו, וחושבת ששרון הוא האיש הנכון במקום הנכון. כולנו נעשה ככל שניתן כדי לעזור לו להצליח במטרה הגדולה שעומדת לפנינו. אני מודה לשרון על כך שהחליט לקחת על עצמו את התפקיד המאתגר, ובטוחה שהוא יביא את כל הידע והניסון שלו לתפקיד. אנחנו מאוד רוצות להביא שינוי ורוח חדשה לנבחרת ישראל בפרט ולכדורסל הנשים בכלל, ואני משוכנעת שהענף כולו יעשה את קפיצת המדרגה שכולנו מצפים ממנו לקראת האתגרים שבדרך. אני מאמינה בשחקניות שלנו ויודעת שהן ייתנו הכול להצלחת הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully