וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההבטחות לשדרוג: תלונות על התנהלות מחלקת הנוער של הפועל חיפה

3.10.2021 / 11:44

הספונסר הראשי של המועדון צחי נקש השקיע כבר כ-150 אלף שקלים, אך גורמים טוענים שמתיחות בתוך ההנהלה גורמות לכך שדברים לא מתקדמים. ההורים זועמים ושלחו מכתב תלונה אנונימי. המועדון: "שקרים שעומדים מאחוריהם גורמים אינטרסנטיים"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

בקיץ האחרון הודיעו בהפועל חיפה על מהפכה במחלקת הנוער ושדרוגה באופן משמעותי, אלא שלוואלה! ספורט הגיע מכתב שנשלח לאחרונה על ידי קבוצה של הורי שחקנים ובו תלונות קשות על התנהלות המחלקה. יתרה מכך, גם גורמים במועדון עצמו טוענים שמתיחות בין המנכ"ל הזמני רובי רגב לאנשים אחרים, מביאה לכך שדברים נתקעים בכל הנוגע למחלקת הנוער וכן לא יצאו לפועל כמה מהלכים לשדרוג המחלקה. בין המהלכים הכנסת אנשי מקצוע וכן החתמת זר לקבוצת הנוער, שכבר קיבלה את אישורו של יואב כץ.

"יואב דווקא רוצה לשפר את המחלקה", טוען גורם המעורה בפרטים, "צחי נקש הגיע בקול תרועה רמה והשקיע כבר כ-150 אלף שקלים אבל כל הזמן דואגים לשים רגליים. יואב יהיה חייב להתעורר ולהיכנס לעובי הקורה ולהבהיר שלא משנה מה - לא פוגעים במחלקה כי מה שקורה עכשיו זה סיכול שדרוג שלה באופן הכי גס שיש".

במכתב שהגיע לידי וואלה! ספורט נכתב בין היתר על ידי ההורים: "עד לרגע זה, כל ניסיון פניה שלנו לקבל תשובות נבלם. זה לא חדש שבמועדון הפועל חיפה הכל הולך קשה, אבל גדלנו עליו ואנחנו מרגישים שאת המסורת הזו אנו רוצים להעביר לילדינו".

במכתב שלכאורה מייצג את הורי מחלקת הנוער, עולות תלונות על כך שעדיין לא תוקנו כל הליקויים במתחם הנוער ואין אישור תמ"ת, ציוד שעדיין לא הגיע במלואו לשחקנים וכן העובדה שאבות היו צריכים להתנדב כדי לבצע עבודות אדמינסטרטיביות במחלקה. המכתב נחתם במשפט: "בסופו של דבר אנחנו מרגישים מרומים, מרגישים שעבדו עלינו ועשו עלינו קופה".

יצויין כי המכתב נחתם בצורה אנונימית וללא הזדהות, כאשר סמנכ"ל המועדון איתי רק, השיב למייל שירצה להיפגש ולשמוע על הבעיות אך לא נתקל בהסכמה להיפגש עם הכותבים האנונימיים.

יואב כץ בעלים הפועל חיפה עם סער פדידה. לילך וייס רוזנברג
הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ/לילך וייס רוזנברג

התגובות

הספונסר הראשי של מחלקת הנוער, צחי נקש: "אני לא מתכוון להגיב על דברים עלומי שם. יחסי העבודה עם יואב פורים ומוצלחים".

הפועל חיפה: "מדובר בידיעה רצופת אי דיוקים ושקרים שעומדים מאחוריה גורמים אינטרסנטים. הנהלת המועדון בראשות הבעלים יואב כץ, רובי רגב ואיתי רק פועלים בשיתוף פעולה מלא והרמוניה להצלחת הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער".

איתי רק, סמנכ"ל ומנהל מחלקת הנוער: "בעידוד ובתמיכת הבעלים של המועדון יואב כץ ויחד עם הצוות המקצועי והניהולי, אני גאה שמחלקת הנוער קפצה מדרגה השנה וכבר בפתיחת העונה אנו עדים להישגים מרשימים, ברמה הניהולית והמקצועית ואני גאה בכך. לגופו של עניין, הגיע לכתובת המייל שלי מכתב אנונימי.

"למרות בקשות חוזרות ונשנות מצדי, 'השולח האנונימי' אינו הסכים להזדהות, בעוד מטרתי היתה לקיים פגישה ולנסות לסייע בפתרון בעיות, כפי שאני עושה בכל יום. כל בר דעת, מבין שאיני יכול להתייחס ברצינות למכתב אנונימי שאינו מוכן להזדהות.

"מידי יום אני פוגש הורים רבים ומשוחח איתם אודות ההתקדמות של מחלקת הנוער. כמו בכל מקום, עוד עשייה רבה לפינינו ואני בטוח שיחד, נצליח לשפר ולקדם את מחלקת הנוער להיות חממת הכדורגל של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully