וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למינוי מפתיע: שרון דרוקר צפוי לאמן את נבחרת הנשים בכדורסל

3.10.2021 / 14:15

לקראת אירוח שלב הבתים באליפות אירופה ב-2023 בתל אביב, יובא היום מינויו של המאמן (54) לאישור ועדת הנשים באיגוד הכדורסל. אם וכאשר יגיע, זה יהיה ניסיונו הראשון בקבוצת נשים כלשהי והוא יחליף את אלי רבי

שרון דרוקר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
יביא ניצחון ראשון ביורובאסקט מאז 1991? שרון דרוקר/ברני ארדוב

בעוד מעט פחות משנתיים, בקיץ 2023, תחזור נבחרת הנשים של ישראל לבמה המרכזית של אירופה, כשתארח שניים מארבעת הבתים המוקדמים של היורובאסקט. זו תהיה הופעה ראשונה של הכחולות-לבנות במעמד הזה אחרי 12 שנים, ולקראת המאורע רקחו באיגוד הכדורסל מינוי מפתיע לעמדת המאמן: שרון דרוקר.

המנהל המקצועי מוישל'ה ויינקרנץ ויו"ר ועדת הנשים באיגוד אורנית שוורץ יציגו היום (ראשון) את המלצתם על דרוקר בפני ועדת הנשים. אם וכאשר יאושר המינוי, הוא יובא לסגירה סופית ורשמית בהנהלת האיגוד.

דרוקר (54), שמעולם לא אימן קבוצת נשים, זכה בעבר ביול"ב קאפ עם הפועל ירושלים, ביורוצ'אלנג' עם אוראל גרייט ובאליפות וגביע בלגיה עם אוסטנד. הוא אימן בעבר את נבחרת העתודה לגברים והעלה אותה לדרג א' האירופי, ובעונה החולפת היה בבני הרצליה. עם כניסתו לתפקיד, הוא צפוי להחליף את אלי רבי, שעזב את הנבחרת לאחר שבקמפיין לטורניר הקודם סיימה במקום האחרון בבית המוקדמות. 

שחקנית מכבי עירוני רמת גן טל לב עם עדן רוטנברג. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
מאמן חדש, תקוות חדשות. טל לב ועדן רוטברג/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

ישראל אירחה פעם אחת בעבר את אליפות אירופה, ב-1991 ביד אליהו, וסיימה במקום השמיני והאחרון. מאמנה היה אפי בירנבוים, ואריק שיבק שימש כעוזרו, ואז היא גם זכתה בניצחונה האחרון בטורניר (90:91 על צ'כוסלובקיה).

ב-30 השנים שחלפו מאז היא העפילה ארבע פעמים ליורובאסקט, והודחה עשר פעמים במוקדמות. כעת, עם קבלת האירוח בהיכל קבוצת שלמה, זכתה הנבחרת בכרטיס האוטומטי ל-2023. אף שמקומה באליפות מובטח, ישראל תשתתף במוקדמות. משחקה הראשון יהיה ב-11 בנובמבר נגד לטביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully