וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל עיכוב המשחק נגד באר שבע: בני סכנין נקנסה ב-20,000 שקל

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 14:55

בית הדין גזר על הקבוצה גם קנס של 30,000 שקל על תנאי, עקב הצבת שלטים שגרמו לדחיית שריקת הפתיחה. אבו יונס טען: "זה מפקד תחנה שרצה להוכיח את עצמו"

תקציר: בני סכנין -הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל גזר על בני סכנין קנס בגובה 20,000 שקלים והיטל נוסף על תנאי בסך 30,000 בשל עיכוב המשחק נגד הפועל באר שבע, כך הודיעה היום (חמישי) ההתאחדות. בנוסף, הקבוצה מהמגזר נקנסה ב-3,500 עקב השלכת גלילי נייר מיציע אוהדיה לפני ואחרי המשחק.

כזכור, המשחק המדובר נפתח באיחור של כשעה חצי עקב צו סגירה שהוציאה משטרת ישראל על אצטדיון דוחא, וזאת בשל שלטי פרסום עם מערכת לדים שהוצבו על ידי הקבוצה המארחת בתחומי המגרש וחרגו מרישיון העסק שניתן להפעלת האצטדיון.

היו"ר מוחמד אבו יונס, שייצג את בני סכנין בדיון, טען בפני הדיין עו"ד גיורא לנדאו כי מדובר בשלטים "שיש בכל המגרשים" וכי הסיבה להנחיית המשטרה נובעת מ"מפקד תחנה חדש שרצה להוכיח את עצמו ובכיפופי ידיים", אך עו"ד דחה את הטענות ונימק את פסק הדין: "איחור מעין זה גורם נזק כלכלי אל מול גופי השידור ופגיעה קשה בתדמית ההתאחדות, המנהלת והכדורגל הישראלי בכללו. על הנאשמת לשאת בתוצאות מעשיה, שכן בחרה להתעלם מהכללים הידועים וגרמה במעשיה את הנזקים האמורים".

בני סכנין, פירוק השלטים האלקטרוניים, אצטדיון דוחא. בני סכנין, אתר רשמי
השלטים שגרמו לעיכוב במשחק בדוחא/אתר רשמי, בני סכנין

באשר להשלכת גלילי הנייר, הדיין זיכה את בני סכנין מעבירת התפרעות אוהדים והרשיע אותה בהתנהגות בלתי הולמת מצד הקהל שלה, מה שגרר כאמור קנס נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully