וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: טהא נותח, טאפוקו לא יהיה כשיר למכבי פתח תקוה

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 20:17

הבלם עבר ניתוח לאחר שקרע את הרצועה הצולבת, הקשר שנפגע בקרסול מול אשדוד עדיין מתקשה לחזור לאימונים: "פציעה מתעתעת". על רקע ההצלחה: שחקני הקבוצה התגייסו למאמצי מכירת המנויים

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

קשרה של הפועל חיפה קווין טאפוקו לא יהיה כשיר למשחק מול מכבי פתח תקוה במחזור הקרוב (שבת, 19:00, ספורט3). הקשר שנפגע בקרסול במשחק נגד מ.ס אשדוד עדיין מתקשה לחזור לאימונים והתקווה היא שיהיה ניתן להכשירו למשחק מול הפועל נוף הגליל. "פציעה בקרסול היא מתעתעת כי תנועה אחת לא נכונה וכל הכאבים חוזרים", הסביר גורם בקבוצה, "כולם רוצים שקווין יחזור אבל לא נעשה את זה בלחץ".

הבלם לואי טהא, שקרע את הרצועה הצולבת, עבר היום ניתוח בברכו אצל ד"ר גיא מורג במדיקל סנטר בהרצליה. הנהלת המועדון והצוות המקצועי ליוו את טהא במהלך האשפוז והבעלים יואב כץ איחל לשחקן החלמה מהירה.

קווין טאפוקו שחקן הפועל חיפה בחימום. ברני ארדוב
מחכים לו. טאפוקו/ברני ארדוב

בקבוצה החמיאו לסקו טורה שתפס את המקום כקשר האחורי ומציג יכולת גבוהה מאוד. גם בלי טאפוקו בחיפה ממשיכים בהכנות למשחק מול מכבי פתח תקוה אליו יגיעו האדומים מהמקום הראשון בטבלה. "נכון שפתחנו מצוין אבל אף אחד בקבוצה לא באופוריה", קבע אחד השחקנים, "אנחנו עובדים קשה כדי להמשיך ככה. מכבי פתח תקוה קבוצה מצוינת".

במקביל בקבוצה עורכים בימים האחרונים קמפיין מכירת מנויים כאשר מי שגוייסו כ"אנשי טלמרקטינג" הם שחקני הקבוצה. מי שחנכו אתמול את הקמפיין היו אלון תורג'מן ולירן סרדל שהגיעו למשרדי קופת ברק בצ'ק פוסט וערכו שיחות טלפון אישיות עם אוהדים שהיו בעלי מנוי בעבר ולא חידשו אותו העונה. החלוץ והקשר זכו לתגובות חמות ובזכות כך חודשו אתמול עשרות מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully