וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר יוצאים להגנתו של אורן ביטון: "עושים עליו עליהום מכוער"

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 9:59

המגן סובל מנאצות של אוהדים מאז שנראה כשהוא יושב מחוייך לאחר שער שספגה בית"ר מול אשדוד. קומאן אופטימי לגבי המשך העונה: "אנחנו באיחור, אבל נדביק את הפער". אושרה העברת רועי פדידה לבני יהודה

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

מגן בית"ר ירושלים, אורן ביטון, סופג בימים האחרונות נאצות מאוהדי בית"ר ירושלים לאחר ההפסד האחרון למ.ס אשדוד. הנאצות מגיעות גם בשל היכולת, ולא פחות מכך, בעקבות תמונה לאחר השער השני בה הוא נראה יושב על הדשא ומחייך בציניות לאחר השער.

ביטון עובר בימים האחרונים מתקפה ברשתות ומקבל הודעות קשות מכל כיוון. בבית"ר יצאו להגנתו של המגן, ואמרו: "התמונה הזאת לא משקפת כלום, זה אולי נראה כאילו הוא חייך אבל הוא לקח את המשחק קשה לא פחות מאף שחקן אחר. חבל שזה מגיע לשם, הוא בחור טוב וצנוע שמנסה לתת הכל, עושים עליו עליהום מכוער שחייב להיפסק".

שחקן בית"ר ירושלים אורן ביטון. מאור אלקסלסי
לא בתקופה קלה. אורן ביטון/מאור אלקסלסי

בית"ר תפגוש בסוף שבוע את עירוני קרית שמונה, אך ארווין קומאן וגל כהן מסתכלים כבר קדימה, ומקווים כי לאחר הפגרה הקרובה הם יתחילו לקבל את הסגל המלא - דגני ומחיאס כבלמים וקמסו מארה וזרגרי בקישור, בתקווה שהשינויים הללו ייצבו את הקבוצה, שפרט למשחק הדרבי נראית רע מאוד עד עתה. קומאן אמר השבוע לאנשי המועדון: "הבאנו שחקנים שלא הספיקו לעשות מחנה מסודר, אנחנו באיחור אבל נדביק את הפער בעוד כמה שבועות".

אגב, גם ריצ'מונד בואצ'י התלונן לאחר המשחק נגד אשדוד על עייפות, כאשר גם במקרה שלו, בשל מצוקת החלוצים, הוא נכנס לרוטציה לאחר תקופה קצרה יחסית, ללא הכנה וללא משחקי אימון.

במועדון סומכים על החלוץ ואומרים :"הוא כבש שני שערים כשהוא עדיין לא בכושר, כשהוא יהיה בכושר מלא הוא יעזור לקבוצה הרבה יותר". אגב, קומאן גם שוחח עם מרקו ינקוביץ' וביקש ממנו לא להיגרר לדברים שלא קשורים למשחק כמו עימותים עם שחקני יריב ושופטים, מה שמוציא אותו מפוקוס.

קשר הקבוצה, רועי פדידה, עובר רשמית לבני יהודה. ביום האחרון של ההעברות, סוכם בין המועדונים כי השחקן יעבור, אך החתימה התקבלה בהתאחדות באיחור של מספר דקות. בני יהודה עירערה על כך, הערעור התקבל ולשחקן אושר לעבור לזהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully