וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לבאיירן מינכן: לפחות שישה שחקנים צפויים להחמיץ את מכבי תל אביב

26.9.2021 / 22:03

הבווארים פתחו את העונה בליגה הגרמנית עם הפסד ביתי לאולם 86:83 בהארכה. שמונה שחקנים נותרו מחוץ לסגל, והמאמן אנדראה טרינקיירי הכריז: "אני מצפה שאותלו האנטר יחזור, וגם לקורי וולדן יש סיכוי, אבל כל האחרים ייעדרו"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מדבר על הטרום עונה/דוברות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תגיע לעונת היורוליג החדשה במצב רחוק מאידיאלי, לאחר שהתפרצות הקורונה בקבוצה טירפדה את תוכנית ההכנה שלה. אלא שדווקא יריבתה ביום חמישי הקרוב, באיירן מינכן, צפויה להגיע לישראל בהרכב חסר עוד יותר.

הבווארים הפסידו היום (ראשון) בבית לאולם 86:83 במחזור הפתיחה של הליגה הגרמנית בתום הארכה, אבל הסגל שאיתו הופיעו חשף את המצב הרעוע ששורר במועדון. רשימת הנעדרים כללה את ולדימיר לוצ'יץ' (שמלכתחילה ריצה עונש השעיה, אולם כלל לא הגיע לאולם ומצבו לא ברור), קורי וולדן, ניהאד ג'דוביץ', אנדראס אובסט, פאול ציפסר, גאווין שילינג, לאון ראדושביץ' ואותלו האנטר, בעוד המועדון לא מפרסם כמה נדבקים בקורונה ישנם ומי הם.

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל אותלו האנטר. מאור אלקסלסי
לפחות הוא יחזור לאיחוד המרגש בתל אביב. אותלו האנטר/מאור אלקסלסי

מי שבכל זאת הטיל מעט אור הוא המאמן אנדראה טרינקיירי, שהצהיר בסיום כי "אף אחד מהפצועים לא יחזור למשחק נגד מכבי", אבל בהמשך הסביר: "אני מצפה שהאנטר יחזור, כי הוא היה הזר השביעי שלנו היום [שנותר מחוץ לסגל]. גם לוולדן יש איזשהו סיכוי, אבל האחרים לא ישחקו".

השוויון בסיום הזמן החוקי בוודאי לא עזר לבאיירן במצבה, ורק הוסיף לעומס שיש על השחקנים המעטים שנותרו. אוגוסטין רוביט שיחק 40 דקות וקלע 18 נקודות, דארן היליארד צלף 26 ב-38 דקות ודשון תומאס הספיק להרשית 20 נקודות ב-25 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully