וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי: "מקווה שנצליח להחזיר את ג'סטין פאטון ל-NBA"

24.9.2021 / 10:25

מאמן הפועל אילת החזיר אותה לגמר גביע ווינר לראשונה מאז 2015: "אנחנו בשלב מוקדם, אבל יכולים לבנות על הרוח הקבוצתית. שחקנים כבר לא עמדו על הרגליים". מאמן הפועל חולון, מאוריציו בוסקאליה: "קיבלנו שיעור טוב"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מדבר על הטרום עונה/דוברות מכבי תל אביב

במשך חמש שנים לא הצליחה הפועל אילת לעבור את רבע גמר גביע ווינר, ודווקא אתמול (חמישי), אחרי הסקנדל שהוביל להענשתם של שלושה זרים ולשחרורם של שניים נוספים, היא העפילה לגמר. הכחולים, עם שבעה שחקנים בלבד ברוטציה, הפתיעו את הפועל חולון, הדביקו לה הפסד ראשון במשחקי ההכנה וניצחו 77:79.

"אנחנו בתחילת הדרך ונמצאים בשלב מוקדם מאוד, אבל יכולים לבנות על הרוח הקבוצתית", אמר מאמן אילת, אריאל בית הלחמי. "חסרים לנו שחקנים, ובכל זאת הצלחנו לחבר משחק קבוצתי והפגנו לב גדול. השחקנים כבר לא עמדו על הרגליים".

על היריבה אמר בית הלחמי: "ניצחנו קבוצה מצוינת, ואני שמח מאוד. ברמה הטקטית לא עשינו יותר מדי. את ג'ו רגלנד אני מכיר, ובסוף הוא לקח את המשחק עליו כמו שהוא יודע. במחצית הראשונה לא שמרנו טוב, ובתחילת הרבע השלישי היה לנו קצת מזל כשהם החטיאו שתי שלשות חופשיות, ואחר כך ההגנה שלנו הסתדרה".

שחקן הפועל אילת ג'סטין פאטון עם בריון אלן. דני מרון
עוד בינגואים של אילת? בריון אלן וג'סטין פאטון/דני מרון

המאמן החמיא לצוף בן משה, שצלף 15 נקודות (3 מ-5 לשלוש): "קליעה היא אחד הדברים החשובים בכדורסל כיום, וצוף עשה קפיצה בתחום הזה. הביטחון שלו חשוב, והשאלה היא איך הוא יתנהל במשבר הראשון. הוא בא לעונה הזאת חזק ובוגר, וזה מאוד מעודד. הישראלים הם הבסיס שלנו, אבל אם נרצה להיות טובים לפחות כמו בשנה שעברה, נצטרך גם את החיזוק ואני מקווה שנמשיך ליהנות".

בנוגע לג'סטין פאטון, שקלע 14, הוסיף בית הלחמי: "ג'סטין לא שיחק הרבה כדורסל בשלוש השנים האחרונות, בגלל שברים ברגליים. הוא יהיה הרבה יותר טוב ממה שראינו עד עכשיו. הוא צריך עוד להסתגל לכדורסל הישראלי. יש לו אישיות כובשת, ואני מקווה שנצליח להחזיר אותו ל-NBA".

מאוריציו בוסקאליה חווה את ההפסד הראשון שלו כמאמן חולון, וסיכם: "למען האמת, זה היה משחק רע שלנו, וצריך לתת על כך קרדיט לאילת. ביצענו הרבה טעויות. הם שיחקו הגנת חילופים, ואנחנו כידררנו יותר מדי ולא הנענו מספיק את הכדור פנימה והחוצה. קיבלנו שיעור טוב, ונצטרך ללמוד ממנו".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully