וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אבו פאני ייעדר כ-5 שבועות, סטריין ייבדק, פנייה לאלטמן

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 20:53

קשר מכבי חיפה שנפצע ופונה על אלונקה במהלך ההפסד 2:1 למכבי תל אביב ייאלץ לעבור ניתוח. גם המגן הימני חש בכאבים

תקציר: מכבי תל אביב גוברת 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

בשורות רעות למכבי חיפה. קשר הקבוצה מוחמד אבו פאני שנפצע אמש (שבת) במשחק הליגה מול מכבי תל אביב ייאלץ לעבור ניתוח במיניסקוס החיצוני וייעדר תקופה שבין ארבעה לחמישה שבועות. כזכור, השחקן סובב את הברך בדקה ה-30 במהלך הפסדה של האלופה 2:1 לצהובים במסגרת המחזור השלישי בליגת העל ופונה על אלונקה כשהוא נאנק מכאבים.

כעת, תיאלץ הקבוצה של ברק בכר להסתדר ללא הקשר הנמרץ במשחקים הקרובים מול הפועל באר שבע בגמר גביע הטוטו, ולפחות מעוד שלושה משחקי ליגה, כולל מפגש נוסף עם הקבוצה של רוני לוי. בנוסף ייעדר אבו פאני גם ממשחק הקונפרנס ליג מול אוניון ברלין במסגרת המחזור השני של שלב הבתים של המפעל.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה הפצוע מורד על אלונקה. דני מרון
ביש מזל. אבו פאני/דני מרון

מוחמד אבו פאני האריך בשבוע שעבר את חוזהו עם מכבי חיפה עד 2026, זאת לאחר סאגה קצרה שכללה שני משחקים של הירוקים במהלכם ישב השחקן ביציע. השחקן שחזר בתחילת העונה שעברה לקבוצה של ברק בכר לאחר שנתיים של השאלה בהפועל חדרה תפס מקום של קבע ברוטציה ולאחר מכן בהרכב הירוקים, שכעת ייאלצו להסתדר בלעדיו לפחות כחודש.

אם לא די באבו פאני, גם המגן הימני האוסטרלי ריאן סטריין חש הבוקר שוב כאבים חזקים בשריר הירך וככל הנראה יעבור צילום לבירור. כזכור, המגן נפצע באימון של נבחרת אוסטרליה ונעדר כשבועיים, וכעת בחיפה יצטרכו לקוות שהשחקן לא סובל מפציעה חוזרת. השחקן עבר היום טיפולים ראשוניים אך ככל הנראה יעבור צילום בימים הקרובים.

כמו כן, מכבי חיפה פנתה לנציגיו של עומרי אלטמן ובודקת אופציה להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully