וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני אחרי החתימה: "כולם יודעים שמכבי חיפה זה הבית שלי"

עודכן לאחרונה: 16.9.2021 / 20:30

הקשר שחתם לחמש שנים בתום סאגה ארוכה: "אושר גדול מאוד עבורי לחתום פה על חוזה חדש. זה המקום בו גדלתי". אלברמן: "אבו פאני הפך לשחקן מפתח בעונת האליפות. שמחים מאוד שהוא ממשיך"

תקציר: מכבי חיפה - פיינורד 0:0/ספורט1

אחרי שסאגת החוזה שלו הגיעה לסיומה עם חתימה על הסכם חדש, מוחמד אבו פאני התראיין לאתר הרשמי של מכבי חיפה. הקשר בן ה-23 אמר: "כולם יודעים שמכבי חיפה זה הבית שלי והמקום שבו גדלתי. אושר גדול מאוד עבורי לחתום פה על חוזה חדש. עכשיו חשוב לי להתרכז אך ורק במטרות החשובות שעומדות בפני הקבוצה".

אבו פאני גדל במכבי חיפה בה שיחק מגיל תשע, עלה לבוגרים ב-2017 ואחרי השאלות בהפועל רמת גן והפועל חדרה, חזר לירוקים וגילה יכולת גבוהה בעונה שעברה. בקיץ קיווה לעבור לקבוצה בחו"ל, אך משלא הגיעו הצעות, במכבי חיפה דרשו ממנו לחתום על חוזה חדש. אחרי חילוקי דעות שכללו גם את הוצאתו מהסגל, הוא חתם שלשום לחמש שנים.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה באימון. מאור אלקסלסי
חזר לחייך. אבו פאני/מאור אלקסלסי

המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, גל אלברמן, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אנחנו שמחים מאוד על הארכת חוזהו של מוחמד אבו פאני. אבו פאני גדל במועדון והפך לשחקן מפתח בעונת האליפות הקודמת. כולנו תקווה שימשיך להיות כזה גם בשנים הבאות ויוביל אותנו להישגים נוספים. מאחלים הצלחות משותפות ביחד בירוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully