וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני בנט: "זאת הפעם הראשונה ששרים לכבודי כבר במשחק הראשון"

15.9.2021 / 7:36

הזר המסקרן של הפועל ירושלים הצטיין בהופעת הבכורה בגביע ווינר (16 נקודות ב-18 דקות), והתרגש מקבלת הפנים החמה מהאוהדים. אורן עמיאל: "היו לנו רק שני אימונים בסגל הזה. נצטרך לשפר את העקביות"

אורן עמיאל במסיבת פתיחת העונה של הפועל ירושלים/צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

אנתוני בנט הגיע להפועל ירושלים על חוזה זמני, וידע שיצטרך להוכיח את עצמו מהרגע הראשון שידרוך על הפרקט בארנה. אבל ספק אם אפילו הוא העז לחלום על סיפתח שכזה: אמש (שלישי), במשחק נגד בני הרצליה בגביע ווינר, הוא היה השחקן העשירי באדום שעלה למגרש; בתוך שלוש דקות הספיק לצלוף שלוש שלשות.

את המשחק כולו סיים הקנדי עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-18 דקות, וקבוצתו טיילה לניצחון 75:98 בדרך למפגש עם הפועל גלבוע/גליל ברבע הגמר ביום רביעי הבא.

אף שמפגש בטורניר הכנה עם היריבה מהשרון אינו יכול לשמש כאינדיקציה לקראת העתיד, מתופעה אחת היה קשה להתעלם: האוהדים הירושלמים הצליחו להדליק את בנט, שהחזיר לקריאות שלהם בתנועות ידיים, והם מצידם הקדישו לו כבר שיר מיוחד.

שחקני הפועל ירושלים אדם אריאל, אנתוני בנט, שון קילפטריק חוגגים. ברני ארדוב
העונה עוד לא החלה, והוא כבר ברומן עם הקהל. אנתוני בנט נהנה בארנה/ברני ארדוב

"אף פעם לא חשבתי על זה, אבל זאת הפעם הראשונה שאוהדים שרים לכבודי כבר במשחק הראשון שלי בקבוצה", הודה בנט. "הקהל תמך בנו לאורך כל הערב, והאנרגיה הייתה נהדרת. אני יודע מה אני צריך לעשות כאן, אבל העניין הוא לא אני, אלא הקבוצה. אנחנו צריכים להשתפר מיום ליום ומשעה לשעה".

אורן עמיאל היה צריך רגע כדי להיזכר מתי אימן בפעם האחרונה בישראל. "אני חושב שזה היה לפני שמונה שנים, כשהייתי העוזר של בראד גרינברג והוא הורחק", צחק מאמן ירושלים. "זה שונה לחזור לכאן, פתאום אני לא יכול לקלל כי כולם מבינים... אני מכיר את האנשים ואת המנטליות. זה כיף, וגם פוגש אותך לפעמים במקומות פחות נעימים.

"היו לנו רק שני אימונים בסגל הזה, ולא הספקנו באמת להתאמן כמו שצריך. נצטרך לשפר את העקביות. אני שופט את מה שאנחנו עושים באימונים, והרבה דברים לא באו לידי ביטוי. אני מאמן בסגל רחב, ובעתיד זה יאפשר לנו לשחק בקצב גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully