וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תעשה ניסיון אחרון לצרף את סמדיה. אופציית אלטמן נבדקת

13.9.2021 / 12:01

אחרי הניצחון על אשדוד, הקבוצה מנסה לסגור את הסגל סופית ותקפיא את סירושטיין אם לא ימצא קבוצה עד מחר. במועדון יבדקו אפשרות לצרף את אקס הפועל תל אביב, אך ההערכה היא ששכרו הגבוה לא יאפשר מהלך שכזה

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 3:1/ספורט1

שביעות רצון גדולה בהפועל חיפה אחרי הניצחון 1:3 על מ.ס אשדוד. בחיפה הרעיפו מחמאות על שחקני הקבוצה ובראשם אלון תורג'מן. "דיברנו הרבה על החשיבות של תורג'מן לקבוצה", אמר גורם במועדון, "היה ברור לנו שהוא יכול לתת עונה טובה מאוד וזה ייתן לו עכשיו הרבה בטחון לעשות את זה". תורג'מן כבש צמד מרשים וזכה למחמאות בסיום גם מאנשי הצוות המקצועי.

גם לירן סרדל וסער פדידה זכו למחמאות, כמו גם המאמן אלישע לוי שהכין את הקבוצה מצוין בעיניי ראשי המועדון. כעת במועדון ימשיכו בהכנות למחזור השלישי, כשהמטרה העונה נותרה ברורה והיא פלייאוף עליון. "יש פה סגל מצוין", קבע שחקן בקבוצה, "עם טאפוקו והבלם החדש אנחנו גם נשתפר הגנתית ובהחלט אנחנו יכולים והאמת גם צריכים להיות בצמרת הגבוהה".

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
יקר מדי עבור הפועל חיפה? עומרי אלטמן/ברני ארדוב

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה במאמצים להשלים את הסגל, כאשר ישנם ניסיונות למצוא קבוצה למיקי סירושטיין, אחרת הוא יוקפא. במקביל, בחיפה מנסים בשעות האחרונות לעשות בדיקות אחרונות על מנת לצרף את עמנואל סמדיה. הקשר הזר התאמן עם הפועל חיפה וסיכם את כל פרטיו ואף הוצג במסיבת העיתונאים בתחילת העונה, אלא שאז ההחתמה שלו התעכבה ואחרי סאגה ארוכה הוא עזב את אימוני הקבוצה.

במקביל, במועדון נבדקת אופציית עומרי אלטמן. הקשר המוכשר שכיכב בהפועל תל אביב בעונה החולפת, לא מצא עדיין קבוצה ובחיפה היו מאוד שמחים לצרפו. אלא שמבירורים ראשונים עולה שדרישות השכר שלו גבוהות מאוד וההערכה היא שהסיכויים שיגיע אינם גבוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully