וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב: סיאנדה קולו לא חזר לישראל

הבלם הדרום אפריקאי לא שב בעקבות בעיות בירוקרטיות ולא ייכלל בסגל בשבת (18:00 בספורט4), טראורה צפוי להחליפו. מנגד, שבירו נמצא בתמונת ההרכב

מחזור 2הסתיים11/09/2021
עירוני קרית שמונה
    0
    • (63) תומר
    • (67) תומר
    הפועל תל אביב
    תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס אשדוד 1:2/ספורט1

    עירוני קרית שמונה

    עירוני קרית שמונה תנסה לרשום נצחון ראשון העונה בליגה כשתארח את הפועל תל אביב (שבת, 18:00 בספורט4). במועדון מרוצים מההצטרפות של החלוץ איתמר שבירו והחזרה של זיו מורגן לעניינים, כשהשניים נמצאים בתמונת ההרכב למחר.

    מאמן הקבוצה עמיר נוסבאום אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים ברגשות מעורבים לאחר המחזור הראשון. הראנו בחלקים שיש כאן קבוצה מצוינת שיכולה לעשות דברים טובים מאוד בליגה הזו. נרצה להמשיך את היכולת מהמחצית הראשונה. אני מאמין שנגד הפועל ת"א נראה קבוצה מחויבת, נמרצת ודינמית שתציג כדורגל טוב".

    סיאנדה קולו שחקן הפועל תל אביב לאחר שנפצע. מאור אלקסלסי
    קולו. התאושש מהפגיעה בראשו, אבל לא חזר לארץ/מאור אלקסלסי

    הפועל תל אביב

    לאחר הניצחון 1:2 במשחק הפתיחה נגד מ.ס אשדוד, תצא הפועל תל אביב מחר (שבת, 18:00 בספורט4) למשחק חוץ בקרית שמונה. המאמן ניר קלינגר לא תירגל הרכב לאורך השבוע בשל היעדרות שחקני נבחרות וכאלו שזכו למנוחה, אך נראה כי לא יבצע יותר מדי שינויים ב-11.

    מי שתוכנן לחזור להרכב הוא הבלם סיאנדה קולו, שנעדר מהמשחק הקודם בשל פציעת ראש, אלא ששחקן נבחרת דרום אפריקה לא חזר ארצה בעקבות בעיות בירוקרטיות ולא ייכלל בסגל. את מקומו צפוי לתפוס הבלם מוחמד טראורה. מעבר לכך, בחלק הקדמי ישנה התלבטות ויפתחו שניים מבין השלושה - עידן ורד, פארליי רוסה ואושר דוידה, כאשר שלומי אזולאי הקשר בספק בשל רגישות בשריר ואופק ביטון עשוי לפתוח במקומו. בהתקפה קיימת התלבטות בלי לוסיו לשלומי אזולאי.

    עוד בוואלה!

    אל תמהרו לחגוג

    לכתבה המלאה

    המאמן ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "ההכנה הייתה חסרה ברוב השבוע בגלל שחקני הנבחרות, אז אנחנו שמחים שרובם חזרו בריאים ושלמים. לפנינו אחד ממשחקי החוץ הכי קשים בליגה וצריך להיערך אליו בהתאם. אנחנו מאוד מכבדים את קריית שמונה, קבוצה צעירה ודינמית ונצטרך לעבוד מאוד קשה כדי לחזור עם הנקודות".

    המגן בן ביטון הוסיף: "עברנו את הפגרה, אני חושב שעשינו הכנה טובה והתחזקנו בתור קבוצה. היו אימונים טובים ואנחנו מאוד רוצים לייצר רצף טוב ולהמשיך את המשחק האחרון שעשינו. אנחנו מאוד מוכנים ונחושים ואני מקווה מאוד שנשיג תוצאה טובה ונחזור הביתה שמחים".

    בן ביטון הפועל תל אביב. דני מרון
    מרוצה מההכנה בפגרת הנבחרות. בן ביטון/דני מרון

    טריוויה

    * 35 מפגשים היו עד כה בין הקבוצות בליגת העל, כשעירוני קרית שמונה מובילה 8:13 בניצחונות ועוד 14 משחקים לא הוכרעו.

    * בפעם הקודמת שהפועל תל אביב פתחה עונה עם ניצחון, לפני שבע שנים, היא יצאה במחזור השני לקרית שמונה והובסה שם 3:0 (רועי קהת כבש את השני). התוצאה חזרה על עצמה גם במחזור השני שנה לאחר מכן, הפעם עם 0:3 בבלומפילד.

    * שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות שנערכו בקרית שמונה הסתיימו בתוצאה זהה של 0:1 (פעמיים לזכות המארחת), חמשת האחרונים הוכרעו והפעם האחרונה שהיה שם 0:0 הייתה באפריל 2012 - המשחק בסיומו חגגה קרית שמונה אליפות היסטורית.

    * הפועל תל אביב לא פתחה עונה בליגת העל עם שני ניצחונות מאז 2012/13, אז גברה 0:1 על הפועל רמת גן בחוץ ו-0:2 על הפועל חיפה בבית.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איתן שמואלביץ'
    אצטדיון: קרית שמונה
    קהל: 2000

    משחקי המחזור השני:

    שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 19:00: מכבי נתניה - הפועל נוף הגליל
    שבת, 19:30: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה (ספורט3)
    שבת, 20:30: מכבי חיפה - בני סכנין (ספורט4)

    ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
    ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)

    שני, 20:30: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully