וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן הולך ואוזל: בית"ר ירושלים בלחץ לשחרר זרים

6.9.2021 / 12:48

מחיאס עדיין לא יכול להירשם, ובקבוצה מהבירה מגבירים את המאמצים למצוא קבוצות למתאוסיניו ואוקמפוס למרות שהאופציות הולכות ומתמעטות. ברירת המחדל: עזיבה של פלייטר. זרגרי בספק לדרבי

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

בעוד שבוע ייערך הדרבי הירושלמי, אך ארווין קומאן מודאג לא פחות מכך מסגירת סגל הקבוצה להמשך העונה. חלון ההעברות בישראל מסתיים בעוד שמונה ימים, ב-14 בספטמבר. הבלם ג'וסואה מחיאס ייצא מבידוד השבוע ויצטרף לאימונים, אך כדי לרשום אותו למשחק יצטרכו בבית"ר להשתחרר מאחד הזרים או להקפיא אותם, משום שעוד לפני צירופו של מחיאס רשומים שישה זרים בקבוצה.

הסוכנים של סנטיאגו אוקמפוס ומתאוסיניו מחפשים להם אופציות במזרח הרחוק ובמדינות בהן חלון ההעברות עדיין פתוח, אך בשלב זה הדברים לא פשוטים. הצוות המקצועי מעדיף לראות את חליאופילו פלייטר ממשיך כחלוץ שני, אך בשל הקושי לשחרר זרים ובמקביל למצוא קבוצה לירדן שועה, ייתכן כי ברגע האחרון הסורינאמי יהיה זה שישוחרר.

חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
ייאלץ לעזוב? פלייטר/דני מרון

מרקו ינקוביץ' לא התלבש גם בשבת בהפסד נבחרת מונטנגרו להולנד, אך על פי התכנון אמור להיכלל בסגל למשחק נגד לטביה מחר ולהיות כשיר לדרבי הירושלמי. אוראל דגני המורחק ייעדר.

במקביל, מספר קבוצות בישראל הביעו התעניינות באפשרות לצרף את אורן ביטון, אך בבית"ר לא קיבלו החלטה סופית בעניין, גם בשל העובדה כי לא ברור כרגע מתי עמית כהן יחזור מהפציעה.

בנוגע לקשר זר, כרגע במועדון נמצאים בשיחות עם מספר שחקנים, אך המו"מ לא יוכל להתקדם כל עוד לא ישוחררו זרים. אביאל זרגרי נמצא בטיפולים אך לא ברור אם ייכלל בסגל לדרבי. עד כה נמכרו מעל 6,000 כרטיסים לאוהדי בית"ר וההערכה היא כי לפחות 12 אלף מאוהדי הקבוצה יגיעו לדרבי ויעניקו לקבוצה אווירה ביתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully