וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני האוהדים של מכבי חיפה לשאר הקהל: "אל תקנו מנויים לאירופה"

5.9.2021 / 22:29

לאור המתיחות שנוצרה עקב פרסום מחירי המנויים לשלב הבתים בקונפרנס ליג, קראו האוהדים לא להגיע למשחקי הבית של הקבוצה: "לא ניתן שיעשו עלינו סיבוב"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

ארגוני האוהדים של מכבי חיפה יצאו הערב (ראשון) בפנייה לקהל הרחב לקיים חרם מנויים למשחקי הבית של הקבוצה במסגרת הקונפרנס ליג. כזכור, בין הארגונים לבין ההנהלה נוצרה מתיחות לאחר פרסום המחירים למנויים למשחקי הקבוצה באירופה ובקרב הקהל ציפו להורדה משמעותית או להטבה מוסכמת.

בחיפה הוציאו אכן הטבה לפיה כל רוכש מנוי יקבל כרטיס בודד חינם נוסף לאחד המשחקים על בסיס פנוי אלא שהדבר גרם כך לפי גורמים בארגוני האוהדים ולפי הרשתות החברתיות לתסיסה גבוהה יותר כשהאוהדים טענו שמדובר בהטבה לא שימושית לתחושתם. כעת הוציאו בארגונים את ההודעה כשבארגונים משוכנעים שהדבר יגרום לאוהדים רבים ובעיקר למחזיקי מנויים לא לרכוש מנוי ולא להגיע למשחקים אם לא ישתנה משהו במחירי המנויים.

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
יחרימו את משחקי הבית באירופה? אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

בצד השני בחיפה מעריכים דווקא שהקריאה של הארגונים לא תגרום לכמות נמוכה של אוהדים במגרשים ושהכמות אוהדים במשחקים תהיה גבוהה מאוד ולא רחוקה מהציפיות ההתחלתיות. "יחסינו עם הנהלת מועדון הכדורגל מכבי חיפה תמיד ידעו עליות ומורדות. אנו תמיד שמים בראש ובראשונה לנגד עינינו את טובת כלל אוהדי מכבי חיפה ומנגד מצפים מהנהלת המועדון לקבל את התמיכה לטובת דו-שיח שיכול רק לתרום למועדון ולקהילה הסובבת.

"המועדון ער לכלל הביקורות הנוקבות שיש סביבו בתקופה האחרונה", כתבו הארגונים בהודעה. "במהלך הפגרה ניסינו להגיע עם הנהלת המועדון להסדר ראוי לטובת מנויי הקבוצה הנאמנים אשר לא קיבלו תמורה מלאה לכספם. יתרה מכך, הם היו צריכים לשלם מחיר גבוה פי כמה וכמה לטובת צפייה בהצלחת מכבי חיפה בדרך לאליפות לאחר עשור של כישלונות. המועדון דאג לתרץ את הנושא מבחינה משפטית, טען כי אלו הם המחירים ושוב ללא כל התחשבות, מי שנפגע אלו האוהדים של מכבי חיפה. ניסינו להגיע להבנות עם המועדון אבל העדפנו לשמור על שלום בית. שתקנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
"המועדון ער לכלל הביקורות הנוקבות שיש סביבו"./דני מרון

לסיום כתבו האוהדים: "לצערנו, במקום לקבל אצטדיון מלא בשלב בתים אירופאי, עידוד מסיבי ותצוגות המכבדות את המעמד, אנחנו נאלצים להחרים את שלב הבתים עד שלא יבוא שינוי מהותי מטעם המועדון בנוגע למחירי המנויים במסגרת האירופאית ובכלל לקראת העונה הקרובה, בין אם זה משחקי בית ובין אם מדובר בהסכמים מול קבוצות אחרות בנוגע למחירי הכרטיסים במשחקי החוץ. אנחנו קוראים לכולם לא לרכוש מנויים לשלב הבתים מסיבות אלו, לא יעשו עלינו פה סיבוב".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully