וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד בספק, ארד שוחרר: בעיות בהגנת הנבחרת לקראת דנמרק

5.9.2021 / 16:00

טיבי עדיין לא כשיר ב-100 אחוז, אלחמיד בסימן שאלה, עופרי ארד שוחרר בגלל סיבות אישיות, מנחם מתאושש מעייפות ורוטנשטיינר עדיין לא יודע איך תיראה שלישיית הבלמים. הבשורה: נאתכו צפוי להיות כשיר

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

חדשות טובות לנבחרת ישראל לפני ההמראה לקופנהגן. ביברס נאתכו, איתן טיבי וחאתם עבד אלחמיד שהתלוננו על פציעות במהלך ובסיום הניצחון 2:5 על אוסטריה, יצאו עם הנבחרת למשחק בדנמרק ולפחות השניים הראשונים צפויים להיות כשירים למשחק נגד מוליכת הבית, שעדיין לא איבדה נקודות ולא ספגה.

לעומתם, אלחמיד יצא עם הנבחרת למרות שהוא עדיין בספק גדול. בלם הפועל באר שבע הבהיר לצוות הרפואי שהוא חש כאבים חזקים המפשעה, אולם וילי רוטנשטיינר ביקש ממנו להמריא עם הנבחרת ולקבל שם את ההחלטה אם להכלילו בסגל או לא. בנוסף, עופרי ארד לא יצא עם הנבחרת בגלל סיבות אישיות. "אנחנו מודים לעופרי על המחויבות וההשקעה ומחזקים אותו", נמסר מהנבחרת.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל עם חאתם עבד אלחמיד, ניר ביטון. רויטרס
איך תיראה ההגנה בקופנהגן? רוטנשטיינר עם ביטון ואלחמיד/רויטרס

אם אלחמיד לא יהיה כשיר, שלישיית הבלמים תישאר זהה למשחק מול אוסטריה ותורכב מאיתן טיבי, ניר ביטון ואוראל דגני. אם אלחמיד יהיה כשיר, הוא צפוי לפתוח במקום אחד מהם בהגנה. גם סאן מנחם שהוחלף נגד אוסטריה, כשיר למפכד ובנבחרת הסבירו שהוחלף בשל עייפות וכדי לא ליצור עליו עומס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully