וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נדבק שישי בקורונה, אילת והרצליה יחליפו את יוון וקפריסין

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 20:19

התפרצות הנגיף בקבוצה הובילה לשחקן חמישי שנמצא מאומת. הצהובים ביטלו את השתתפותם בשני טורנירי הכנה, ונותרו עם שני משחקים בלבד לקראת העונה החדשה. לכן, הם סיכמו על מפגשי אימון בישראל עם הפועל אילת ובני הרצליה

גלן רייס ג'וניור מעורב בקטטה במשחק כדורסל בניקרגואה/יוטיוב

התפרצות הקורונה במכבי תל אביב טירפדה באופן משמעותי את תקופת ההכנה שתוכננה לקראת פתיחת היורוליג בעוד ארבעה שבועות. הערב (חמישי) הודיעו הצהובים על מאומת נוסף, וכרגע יש חמישה שחקנים ואיש צוות חיוביים, ששוהים בבידוד.

מלכתחילה, האלופה הישראלית הייתה אחת מקבוצות היורוליג שמיעטו לקבוע משחקי אימון לקראת העונה החדשה, ומלבד גביע ווינר, התכוונה לקיים רק שישה כאלה - אולם כעת, ארבעה מהם בוטלו. 

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם ג'ון דיברתולומאו, עורך הדין שמעון מזרחי. אודי ציטיאט
תקופת ההכנה טורפדה. מזרחי, ווילבקין ודיברתולומאו, השבוע/אודי ציטיאט

עם היוודע התוצאות החיוביות לבדיקות ה-PCR, מיהרה מכבי להודיע לאולימפיאקוס כי לא תגיע לטורניר המרובע בפיראוס בסוף השבוע, והיא תוחלף בידי פריסטרי. לאחר מכן התברר באופן סופי כי גם נסיעתה לטורניר בקפריסין לא תצא לפועל.

כדי להתניע מחדש את ההכנה לעונה, ולצבור "זמן אוויר" על הפרקט למרות הביטולים, סיכמה הקבוצה עם שתי יריבות מקומיות - הפועל אילת ובני הרצליה - על קיום משחקי אימון בישראל בעוד כשבועיים, לאחר שהנשאים יוכלו לצאת מבידוד ולחזור לפעילות קבוצתית מלאה.

ביום רביעי (22 בספטמבר) יפגשו יאניס ספרופולוס ושחקניו את מכבי ראשון לציון או הפועל באר שבע ברבע גמר גביע ווינר, וב-30 בחודש יארחו את באיירן מינכן במשחק הרשמי הראשון של העונה, במסגרת מחזור הפתיחה של היורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully