וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וארן צפוי להיעדר גם נגד מכבי חיפה, בסכנין מנסים להכשירו למחזור השלישי

1.9.2021 / 17:07

החלוץ עדיין לא חזר להתאמן וההערכה היא שייאלץ להיעדר לפחות עוד כשבועיים. בקבוצה מעוניינים להתיר את חוזהו של גאג'ה

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

חלוצה של בני סכנין אנתוני וארן לא צפוי להיות כשיר למשחק במחזור השני, שצפוי להיערך מייד בתום פגרת הנבחרת נגד מכבי חיפה. בסכנין רצו מאוד לראות את החלוץ שוב בסגל אך זה עדיין לא יכול להתאמן ובקבוצה מתקשים לראות אותו חוזר לכשירות מלאה עד למשחק מול חיפה. כרגע מירב המאמצים נעשים כדי להכשירו למשחק מול האקסית של החלוץ, הפועל באר שבע במחזור השלישי.

בינתיים מי שכן ישחק מול חיפה הוא גיא מלמד שחתם בקבוצה אמש. במועדון מרוצים מאוד מההחתמה ובצוות המקצועי החמיאו להנהלה על ההחתמה של מלמד: "רצינו אותו מאוד וכל הכבוד להנהלה שאפשרה את החתימה", אמרו במועדון. בניגוד למלמד, בסכנין מקווים שמי שיעזוב את הקבוצה הוא ריצ'רד גאג'ה. השחקן שמתקשה לחזור לכושר במגעים אל מול ראשי המועדון שמנסים להתיר את חוזהו. בסכנין מקווים להגיע לסיכום עם השחקן הזר ולשחררו בהקדם.

אנתוני וארן שחקן בני סכנין. לילך וייס רוזנברג
בסכנין מקווים כי יהיה כשיר למשחק מול באר שבע במחזור השלישי. וארן/לילך וייס רוזנברג

בעניין אחר, השר לתכנון אסטרטגי, אלי אבידר נפגש היום עם ראשי המועדון ועם שני שחקני הקבוצה בירם כיאל ואיאהב גנאים. אבידר הגיע ביחד עם יו"ר המועדון בעבר וחבר כנסת בהווה מאזן גנאים. במהלך הסיור אמר אבידר לראשי סכנין שהוא אוהד בית"ר ירושלים מלידה אבל בני סכנין היא קבוצה חשובה מאוד ושהוא חושב ודוגל בכך שצעירי המגזר הערבי צריכים לצאת מסכנין לאירופה ושמדובר בקבוצה שצריכה להתחרות בקבוצות הגדולות בצפון על ייצוא וייבוא שחקנים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully