וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לפתיחת היורוליג: רק וילרבאן ומכבי תל אביב יוכלו למלא אולמות

31.8.2021 / 13:16

באתר "באסקט ניוז" ערכו סקירה של מדיניות הקורונה לקראת העונה החדשה: ז'לגיריס קובנה תוכל ליהנות ממספר האוהדים הגבוה ביותר, אבל רק בליון ובישראל אין דרישה להגבלת קהל

עומרי כספי מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

בעוד חודש, פחות יום, תיפתח עונה חדשה ביורוליג, והתקווה המרכזית של ראשי המפעל, אנשי הקבוצות והאוהדים היא די פשוטה - שהיא לא תהיה דומה לקודמתה, לפחות בכל הקשור להגבלות הקהל. ואכן, לפחות בשלב זה, נראה שיפור ניכר לעומת האולמות הנטושים שהפכו אשתקד לחלק בלתי נפרד מהמשחקים, כולל בפיינל פור.

אתר "באסקט ניוז" ערך סקירה של מדיניות הקורונה בכל המדינות והערים המשתתפות, וממנה עולה תמונה מעניינת: וילרבאן ומכבי תל אביב הן שתי הקבוצות היחידות שיכולות ליהנות בשלב זה מיציעים מלאים. בהיכל מנורה מבטחים מדובר בכ-11 אלף צופים, אבל בליון יהיו רק 5,556 לכל היותר.

ז'לגיריס קובנה הייתה ונותרה הקבוצה שיכולה להכניס את מספר האוהדים הגבוה ביותר למשחקיה (11,500), אם כי מדובר רק ב-75 אחוזים מתכולת הז'לגיריו ארנה. התמונה עדיין לא ברורה באשר לזניט סנט פטרסבורג ולאוניקס קאזאן.

שש קבוצות לא זכו להכניס אוהדים לאורך כל העונה שעברה, וכולן אמורות לקבל אותם בחזרה, גם אם במספרים מוגבלים: פנאתינייקוס ואולימפיאקוס קיבלו היתר ל-8,000 צופים במשחקיהן, לריאל מדריד יש היתר ל-6,980 ולברצלונה ל-3,034 (40 אחוזים מתפוסת האולם), בעוד באיירן מינכן והאלופה אנאדולו אפס יוכלו למלא מחצית מהמושבים: 8,000 בטורקיה ו-3,250 בגרמניה.

מחצית מקבוצות היורוליג החלו למכור מינויים עונתיים. צסק"א מוסקבה הייתה הקבוצה היחידה אשתקד שהכניסה קהל לכל משחקיה הביתיים, וכרגע יש לה אישור ל-3,000 צופים בלבד. יובל זוסמן ותמיר בלאט ייתקלו בעיקר ביציעים ריקים בביתם החדש בברלין, כשרק מושב אחד מכל שבעה יכול לאכלס צופה (2,000 בסך הכול).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully