וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר האריך את חוזהו בהפועל תל אביב: "הוא מודל לחיקוי"

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 14:21

הקפטן חתם על הסכם חדש עד קיץ 2023: "מהרגע שדרכתי במתחם האימונים, קיבלתי חיבוק חם ותחושה שסומכים עליי ומאמינים בי"

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס אשדוד 1:2/ספורט1

קפטן הפועל תל אביב, דן איינבינדר, חתם היום על חוזה חדש במועדון עד קיץ 2021. איינבינדר הגיע להפועל תל אביב בחלון ההעברות של ינואר 2021 והפך עד מהרה לשחקן מרכזי בקבוצה ולאחד המנהיגים. אחרי שעומרי אלטמן עזב, הוא אף קיבל את סרט הקפטן. בהודעה של האדומים היום נכתב: "הנהלת המועדון והצוות המקצועי רואים בדן שחקן חשוב, דמות חיובית ומודל לחיקוי עבור השחקנים הצעירים. הארכת החוזה הייתה טבעית לשני הצדדים".

איינבינדר אמר היום: "הגעתי להפועל אחרי תקופה לא פשוטה. מהרגע שדרכתי במתחם האימונים, קיבלתי חיבוק חם, תחושה שסומכים עליי ומאמינים בי. עם התחושה הזו אני עולה בכל פעם על הדשא - ומנסה לתת את כל כולי עבור הצלחת המועדון. אני מודה להנהלה והצוות המקצועי על הבעת האמון בי - ושמח שיש בינינו הערכה הדדית. זו הזדמנות טובה גם להודות לאוהדים שלנו, שקיבלו אותי בזרועות פתוחות ונותנים לי ולנו דחיפה אדירה. בינואר אמרתי שזה זמן לעבוד ופחות לדבר. זה גם המסר שלנו להמשך העונה: צניעות ועבודה קשה".

דן איינבינדר אחרי שהאריך חוזה אצל הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
הפך למנהיג בתוך זמן קצר. איינבינדר/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הבעלים איציק ניסנוב: "דן התחבר למועדון בצורה מדהימה. ההשפעה שלו הייתה מידית ונמשכת עד היום. שני הצדדים רוצים שמערכת היחסים תימשך ולכן הארכת החוזה הייתה מתבקשת. אני מאחל לדן ולכל הקבוצה הצלחה במשימות העונה".

מנכ"לית המועדון, אודליה פרידמן: "אני שמחה שדן קושר את עתידו עם המועדון. דן הוא דמות חיובית בחדר ההלבשה, מקצועית וחברתית. אני רואה בכל יום את התרומה שלו לקבוצה וכך גם הצוות המקצועי, השחקנים והקהל, שהתחבר אליו מאוד. אנו מאחלים לדן הצלחה מכל הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully