וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 85: שוער העבר בן ציון באיער הלך לעולמו

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 15:37

הספורט הישראלי נפרד מאגדת בני יהודה, שהצטיין גם בכדוריד ומחזיק בשיא גינס במספר הענפים שבהם השתתף ברמת נבחרת וליגה ראשונה. קפטן הכתומים לשעבר ספד: "תרומתו למועדון הייתה ענקית"

עו"ד בן-ציון באיער, מגדולי הספורטאים בישראל, הלך אתמול (ראשון) לעולמו בגיל 85. באיער התפרסם בעיקר בימיו בתור שוערה של בני יהודה בשנות השישים, אך הצטיין גם בענף הכדוריד ושיחק במכבי רמת גן ובנבחרת ישראל.

באיער עצמו אף סיפר בראיון בשנת 2003 כי הוא מוכתר במהדורה הישראלית של ספר השיאים של גינס כאדם שעסק בענפי הספורט הרבים ביותר ברמת נבחרת וליגה ראשונה - חמישה ענפים ליתר דיוק. הוא התחרה גם בכדורמים, בענפי אתלטיקה, בסייף, ברוגבי והיה גם שחיין.

בן ציון באיער. עדי אבישי, מעריב
בן ציון באיער/מעריב, עדי אבישי
בן ציון באיער עם אלון מזרחי. עדי אבישי, מעריב
שימש כעורך דינו של אלון מזרחי. באיער/מעריב, עדי אבישי

באיער הגיע לבני יהודה ממכבי רמת גן בעונת 1960/61 ושיחק בה במשך חמש עונות. יעקב גרונדמן ז"ל תיאר אותו כך: "הוא היה מוציא כדור שוער ביד והיה מדייק גם בזריקה ל-50 מטרים".

במקצועו כעורך דין, באיער ייצג את המועדון משכונת התקווה בתקופת משפחת סולמי כיועץ משפטי וחבר בוועדת הביקורת. במשך שנים הוא גם שימש כעורך דינו של החלוץ אלון מזרחי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בן ציון באיער עם שייע גלזר. באדיבות המשפחה
באיער בימיו כשוער, מול שייע גלזר/באדיבות המשפחה

יורם אורנשטיין, קפטן בני יהודה לשעבר ומראשי מרכז הפועל כיום, ספד לבאיער: "בן ציון היה מחובר בנשמתו לספורט, הוא השתתף בהמון ענפי ספורט ובני יהודה זרמה בעורקיו עד יומו האחרון. רבים לא יודעים עד כמה תרומתו לאגודה הייתה ענקית. פיו ולבו תמיד היו שווים. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully