וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה נלהבת: "מילושביץ' חלוץ מטרה אמיתי שישפיע העונה"

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 15:59

המונטנגרי הרשים בתיקו נגד מכבי פתח תקוה, בקבוצה התעודדו למרות איבוד היתרון. בצוות המקצועי רוצים את דור אלו

תקציר: מכבי פתח תקוה - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט 1

רגשות מעורבים בעירוני קרית שמונה לאחר התיקו 1:1 נגד מכבי פתח תקוה אתמול (שבת). הקבוצה ערכה מתיחת פנים משמעותית לקראת העונה החדשה והחשש היה שהמחזורים הראשונים יכולים להשפיע על כל העונה לפני שהקבוצה תספיק להתחבר. יחד עם זאת, משחק הבכורה היה מוצלח מבחינת הצפוניים שלאורך חלקים גדולים במשחק היו שווים ליריבה ואף היו עדיפים, כך לפי תחושת אנשי המועדון.

בקבוצה התאכזבו שלא השיגו ניצחון, אך ציינו שמדובר במשחק שהראה שהקבוצה מסוגלת להיות הפתעה נעימה למרות השינויים הרבים. בקבוצה החמיאו מאוד לחלוץ שטפן מילושביץ' ואחד השחקנים אמר: "הוא עושה רושם טוב מאוד באימונים ונראה שיוכל להשפיע העונה. הוא חלוץ מטרה אמיתי".

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם סטפן מילושביץ'. אודי ציטיאט
פתיחה מעודדת/אודי ציטיאט

מוחמד שכר שנפצע והוחלף במחצית הראשונה, יעבור ביום שני צילום על מנת לבדוק את חומרת פציעתו. במועדון מקווים שמדובר רק בכיווץ ולא בפציעה שתגרום לו להיעדר תקופה משמעותית. גם זיו מורגן שנכנס כמחליף צפוי להיכנס יותר לעניינים ואולי אף לפתוח כבר במשחק אחרי פגרת הנבחרת. מורגן חוזר מפציעה ועדיין לא כשיר ל-90 דקות.

בקבוצה מחכים לתשובה סופית מהבעלים איזי שרצקי בנוגע לאפשרות חיזוק נוספת. בקרית שמונה רוצים לצרף קשר נוסף וכן את דור אלו לעמדת המגן הימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully