וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עשינו היסטוריה". רועי משפתי יצטרף?

26.8.2021 / 22:04

מאמן מכבי חיפה היה מאושר מההעפלה לבתים של הקונפרנס ליג: "עברנו קבוצות טובות שאי אפשר לזלזל בהן. לנצח בלי לספוג זה מאוד מעודד". במועדון מתכוונים להגיש הצעה על שוער אשדוד

תקציר: מכבי חיפה - נפטצ'י באקו 0:4/ספורט2

שחקני מכבי חיפה נראו מרוצים בתום ה-0:4 הערב (חמישי) על נפטצ'י באקו ששלח את הקבוצה לשלב הבתים בקונפרנס ליג. סאן מנחם נהנה מבישול של עומר אצילי (19) שכבש בעצמו (45) וגם סחט פנדל אותו כבש דולב חזיזה (52). מוחמד אבו פאני הוסיף את הרביעי (69). הירוקים חוזרים לשלב בתים בטורניר אירופי לראשונה מזה שמונה שנים.

בנוסף, בקבוצה יגישו הצעה רשמית לרועי משפתי כאשר ההערכה היא שסיכוייו של שוער מ.ס. אשדוד להצטרף לירוקים הם גבוהים.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
שוב בשלב הבתים. ברק בכר/דני מרון

ברק בכר: "אני לא מחזיר את חיפה לבד לשלב הבתים, אחרי שהודחנו מאוד מוקדם היה חשוב מאוד לחזור. לנצח 0:4 בלי לספוג, זה מאוד מעודד והפנים קדימה. תמיד חשוב לא לספוג, בטח אחרי שספגנו 3 שערים בשבוע שעבר. תיקנו את זה גם בגביע הטוטו וגם היום לא זוכר מצב אחד של נפטצ'י, זה לא מובן מאליו".

על ההדחה מול קייראט בתחילת העונה: "לא היה פשוט להרים את השחקנים. לצערי לא הגענו מוכנים פיזיולוגית. אבל עברנו קבוצות טובות מאז שאי אפשר לזלזל בהן. עשינו היסטוריה וזה מה שחשוב".

"יש לנו סגל טוב, אנחנו מחכים שנטע לביא יחזור ואז יהיה סגל מושלם. אנחנו רוצים כרגע לחזור ולהתכונן למשחק הליגה (מול חדרה) שיהיה לא פחות חשוב".

דולב חזיזה אמר: "כל השחקנים מאוד מאוד שמחים. זה משהו שחיכינו לו, וגם הקהל - שמענו את זה ברחובות וברשתות. באנו בשיא הריכוז, ושלטנו באופן חד משמעי במגרש. אני שמח שעשינו את זה. זה שקיבלתי פנדל חוזר זה אולי מלמעלה, אבל מה שחשוב לי זה שניצחנו ושעלינו לשלב הבתים. במשחק הראשון לא היינו בשיא הכושר, אבל לא היו תירוצים ואני שמח שעלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully