וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סטריין ומוחמד זומנו לנבחרותיהם, יוכלו לשחק עם חזרתם

24.8.2021 / 22:40

המגן הימני נכלל לראשונה בסגל נבחרת אוסטרליה והקשר ייצא למשחקיה של ניז'ר. יידרשו לשבוע בידוד עם שובם לישראל, אבל יורשו לצאת לאימונים ומשחקים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2 (חצי גמר גביע הטוטו)/ספורט1

מכבי חיפה, הנערכת למשחק הגומלין מול נפטצ'י באקו בפלייאוף הקונפרנס ליג ביום חמישי, התבשרה היום (שלישי) כי שניים משחקניה זומנו למשחקי נבחרותיהם במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022. מדובר במגן הימני ריאן סטריין, שנכלל לראשונה בסגל נבחרת אוסטרליה הבוגרת לקראת המשחקים מול סין (2 בספטמבר) ו-וייטנאם (7 בספטמבר) ובקשר עלי מוחמד שזומן למשחקים של ניז'ר מול בורקינה פאסו (2 בספטמבר) וג'יבוטי (6 בספטמבר).

ההתאחדות לכדורגל הבהירה כי השחקנים הזרים שיזומנו למשחקי נבחרותיהם, יצטרכו לשהות בבידוד למשך שבוע עם חזרתם, אבל יוכלו לצאת לאימוני ומשחקי הקבוצה. המשמעות: השניים לא יחמיצו את משחק הליגה מול בני סכנין לאחר פגרת הנבחרות.

ריאן סטריין שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יוכל לעשות בכורה במדי הנבחרת. ריאן סטריין/מאור אלקסלסי

ארגון "הקופים הירוקים" של אוהדי מכבי חיפה הודיע כי יחרים את משחק החוץ מול הפועל חדרה במחזור הפתיחה של ליגת העל, בעקבות הצבת מחיר של 100 שקלים לכרטיס לקראת המפגש בין הקבוצות ביום ראשון. אנחנו יודעים כמה זה קשה, אך אם תתנו לזה יד ותבחרו להגיע, אתם תתנו לגיטימציה לביזיון הזה להמשיך ולעסקנים לחגוג לנו על הכיס", נכתב בהודעת הארגון. "אוהדי כדורגל הם לא כספומט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully