וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל קייזר: "למדתי מפי ג'יי טאקר על ההיסטוריה של הפועל חולון"

23.8.2021 / 21:20

כל שחקני הסגל של הסגולים נחתו בישראל, ויגיעו לאימון הפתיחה בשבת לאחר שישלימו את ימי הבידוד. ג'ו רגלנד: "העונה שעברה הייתה מוצלחת עבורי, וגם עבור חולון, ואני מקווה שנחבר את זה יחד למשהו מיוחד"

מייקל קייזר מצטרף להפועל חולון/אתר רשמי הפועל חולון

הפועל חולון תחל את עונת 2021/22 עם אימון הפתיחה הרשמי במוצאי השבת הקרובה, כשהמאמן מאוריציו בוסקאליה וכל השחקנים הזרים כבר נמצאים בישראל וישלימו עד אז את ימי הבידוד.

ב-3 בספטמבר תקיים הקבוצה את ניסוי הכלים הראשון שלה, כשתפגוש את הפועל גלבוע/גליל בטורניר המרובע בירושלים, וכעבור יומיים תשחק נגד הפועל ירושלים או הפועל אילת. אחר כך היא תתמודד גם מול עירוני נס ציונה, ופעם נוספת נגד גלבוע, ובשל הדחייה בפתיחת ליגת העל עשויה לקיים משחקי הכנה נוספים.

שחקן הפועל חולון מייקל קייזר. הפועל חולון, אתר רשמי
"לגרום להיסטוריה לקרות שוב". מייקל קייזר/אתר רשמי, הפועל חולון

"אני מכיר את ההיסטוריה של הפועל חולון מפי ג'יי טאקר, ששיחק כאן ב-2008 וזכה באליפות היחידה של הקבוצה", סיפר מייקל קייזר לאחר נחיתתו בארץ. "אני מכיר את האוהדים המדהימים של הקבוצה, וגם את גיא פניני וכריס ג'ונסון. זה הקל עליי את ההחלטה לבוא לכאן".

קייזר, שזכה בעונה החולפת באליפות לטביה עם VEF ריגה, אינו מנמיך ציפיות. "אני רוצה לגרום להיסטוריה לחזור על עצמה. הציפייה שלי מהעונה הקרובה היא להתחרות על האליפות, ואני מקווה שנוכל לעשות משהו מיוחד גם בליגת האלופות, כמו בעונה שעברה".

מי שמכיר כבר היטב את הליגה הישראלית הוא ג'ו רגלנד, שהגיע מהפועל אילת. "אני שמח להיות חלק מקבוצה חזקה עם קהל אוהדים חזק וסביבה נהדרת", אמר הרכז. "אני תמיד מנסה לשמור על עקביות במשחק שלי. העונה שעברה הייתה מוצלחת עבורי, וגם חולון הצליחה. אני מקווה להמשיך באותה הדרך. אולי נוכל להרכיב הכול יחד ולעשות משהו מיוחד השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully