וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מאוכזבת אבל מודה: "מכבי חיפה קבוצה מפלצתית, דרגה מעל הליגה"

23.8.2021 / 7:00

האדומים התאכזבו מההדחה בחצי גמר גביע הטוטו אך מלאים הערכה ליריבה. קולו והופמייסטר בספק לאשדוד, ייעשה ניסיון נוסף להגיע להבנות עם גרופר

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2 (חצי גמר גביע הטוטו)/ספורט1

בהפועל תל אביב הייתה אמונה שאפשר לעשות את זה ולנצח את מכבי חיפה בדרך לגמר גביע הטוטו. ב-20 הדקות הראשונות של המשחק האדומים שלטו והיו במשחק, אך התקשו לייצר מצבים. ככל שהמשחק התקדם חיפה השתלטה על המגרש והגיעה להרבה מאוד מצבים בדרך לניצחון, שרק יכולת גבוהה של ארנסטס שטקוס מנעה הפסד גבוה יותר.

בסיום שחקנים בהפועל הודו ואמרו: "חיפה קבוצה מפלצתית, אפילו יותר משנה שעברה, היא עלתה בהרכב שני וכל מי שעלה מהספסל כוכב. בדקות לא טובות שלהם הם מייצרים מצבים מכלום וזה מראה על האיכות שלהם, שהיא דרגה מעל הליגה".

שי אליאס שחקן הפועל תל אביב מאוכזב. מאור אלקסלסי
במהלך העונה הם יפגשו יריבות יותר קלות. הפועל תל אביב/מאור אלקסלסי
שחקן מכבי חיפה בן שהר מול שוער הפועל תל אביב ארנסטוס שטקוס. מאור אלקסלסי
הצטיין. שטקוס/מאור אלקסלסי

ניר קלינגר אמר בסיום: "תכנית המשחק שלנו עבדה עד הדקה ה-86, היו לנו שתי הזדמנויות לעקוץ את מכבי חיפה, לא עשינו את זה ושילמנו ביוקר. בחצי השני חיפה הייתה טובה יותר, הספסל שלהם ניצח את הספסל שלנו. זה מאכזב, אבל לא נורא, זה סוג של הכנה לליגה, אנחנו עם הפנים קדימה לליגה".

דן איינבינדר הוסיף: "המסע שלנו בגביע הטוטו נגמר, עשינו דרך יפה עם כמה משחקים יפים. דווקא פתחנו טוב, עשרים דקות ראשונים שליטה מוחלטת שלנו, אך אם להיות כנים לאורך רוב המשחק חיפה הייתה טובה יותר. זה קצת מאכזב כי משכנו עד דקות הסיום ויכולנו ללכת לפנדלים ששם זה 50:50. נלמד מהמשחק הזה ונגיע מוכנים לליגה".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב עם עוזרו סלים טועמה. מאור אלקסלסי
הכנה טובה לליגה. קלינגר/מאור אלקסלסי

לקראת משחק פתיחת העונה נגד מ.ס אשדוד, מי שעשויים להיעדר הם סיאנדה קולו, שנזקק לתפרים ויזכה למנוחה, וכמו כן יואב הופמייסטר שנפגע בקרסול. השבוע ייעשה ניסיון נוסף להגיע להבנות עם דני גרופר, אך כל עוד השחקן לא יחתום על חוזה חדש הוא לא יזכה לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully