וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן קסם: קרית שמונה נבנתה מחדש ובונה על הזרים

24.8.2021 / 7:00

בקרית שמונה קיוו לשמור על הסגל שהוביל אותם לפלייאוף העליון, אך איזי שרצקי נשבר והקבוצה עברה מתיחת פנים רצינית שעלולה להסתיים במאבקי תחתית אם הבעלים לא יעשה קסמים ויפגע בזרים. פרויקט פתיחת העונה ממשיך עם החבורה של עמיר נוסבאום

תקציר: בני סכנין - עירוני קרית שמונה 3:2/ספורט 1

הגיעו: נדב נידם - בית"ר תל אביב בת ים, אובידיו ביק - אוניברסיטטאה קראיובה, סטפן אקה - אוניברסיטטאה קראיובה, סטפן מילושביץ' - ריגה, עלא ג'אפר - סקציה נס ציונה, מורגן פרייר - מכבי פתח תקוה, עאיד חבשי - מכבי חיפה,.

עזבו: אופיר מזרחי - עירוני טבריה, עבדאללה חליחל - אל נאסר, סקו טורה - הפועל חיפה, אמיר בן שמעון - הפועל רעננה, יואל אבוחצירה - בני יהודה, יואב הופמייסטר - הפועל תל אביב, אורי דהן - מכבי חיפה, יוג'ין אנסה - הפועל באר שבע, עידן נחמיאס - מכבי תל אביב, מייק אמנגה - הפועל איכסל, דור אלו.

שחקן עירוני קרית שמונה, רועי קהת. מאור אלקסלסי
מה מחכה להם העונה?/מאור אלקסלסי

מה עשיתם בקיץ

אחרי שחזרו לצמרת הכדורגל הישראלי בעונה שעברה, בקרית שמונה רצו לשמור על השלד שהוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון, אך רצונות לחוד ומציאות לחוד. הסגל של איזי שרצקי עבר מתיחת פנים והקבוצה נבנתה כמעט מחדש.

קובי רפואה עזב ובמקומו מונה עמיר נוסבאום, שנחשב לאחד המאמנים המבטיחים בארץ והגיע לאחר עונה מוצלחת בבית"ר תל אביב בת ים. שרצקי הצהיר שאורי דהן לא יימכר, אך הבעלים נשבר, הבלם נמכר למכבי חיפה ושלושה מארבעת שחקני ההגנה עזבו. בקישור ובהתקפה, קריית שמונה ויתרה מרצון על סקו טורה ולוסיו, אבל איבדה את יואב הופמייסטר ויוג'ין אנסה, שניים מהמצטיינים שלה בעונה שעברה.

בקרית שמונה יסתמכו העונה בעיקר על ניסיונו של הזר החדש סטפה אקה וכן על עאיד חבשי שהגיע ממכבי חיפה ורוצה להוכיח את עצמו. החלוץ איתמר שבירו מהפועל באר שבע צפוי לחתום בימים הקרובים והוא יחבור אל מורגן פרייר וסטפן מילושביץ' שאמורים לתת הטון בחלק הקדמי של הצפוניים, שנפרדו גם מעבדאללה חליחל שאמור היה לקבל העונה קרדיט נרחב, אבל נמכר לאל נאסר מאיחוד האמירויות. במועדון טוענים כי הסגל הושלם, אבל מי שמכיר את שרצקי והמנכ"ל יוסי אדרי לא יופתע אם הקבוצה הצפונית תפתיע לקראת סגירת החלון.

עוד בוואלה!

ישמור על השבת בליגה א': אופיר מזרחי חתם במפתיע בעירוני טבריה

לכתבה המלאה
סטפן מילושביץ', שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
אמור לתת את הטון בהתקפה. מילושביץ'/מאור אלקסלסי

תסריט אופטימי

שרצקי ואדרי עושים קסמים בבחירת הזרים, הקבוצה מתברגת בפלייאוף העליון ונלחמת על כרטיס לאירופה.

תסריט פסימי

התלכיד החדש קורס, בקריה מתגעגעים לרפואה והשחקנים שעליהם ויתר שרצקי מככבים בקבוצות אחרות, בעוד הוא חוזר למאבקי הישרדות מתישים.

חיסון שלישי או בידוד

עאיד חבשי שהשתייך לסגל הנבחרת והחל את העונה החולפת בהרכב מכבי חיפה מצא את עצמו בהמשך מחוץ לעניינים, כשבשלב מסוים ברק בכר הדיר אותו לחלוטין מהסגל ומהתוכניות המקצועיות. הבלם ראה את הירוקים משקיעים לא מעט כסף באורי דהן והוא עשה את הדרך ההפוכה לצפון, שם ינסה להוכיח שהוא לא נופל מהרכש של קבוצתו לשעבר. עונה טובה של חבשי עשויה להחזיר אותו לקדמת הבמה, אבל נפילה נוספת עלולה להוביל אותו לקבוצות קטנות יותר.

עאיד חבשי שחקן עירוני קרית שמונה בועט פנדל. לילך וייס רוזנברג
יש לו הרבה מה להוכיח. חבשי/לילך וייס רוזנברג

הרגע שאסור שיחזור

קרית שמונה נפגעה בעונה שעברה מטעויות שיפוט ואחת כזו - בבלומפילד מול מכבי תל אביב - גרמה לשרצקי לצאת בהצהרה הבאה: "שופטים חסרי מושג דופקים אותנו, לא נופיע יותר למשחקים". חלק מהקסם של בעלי קרית שמונה הוא התשוקה הגדולה שלו, אבל עדיף שבעונה הקרובה הוא לא יאיים לפרוש ויסתפק בביקורת כל עוד היא לגיטימית.

תחזית

לקרית שמונה ייקח זמן להתחבר בשל השינויים, אבל אם היא תפגע בזרים היא תוכל להיאבק על מקומות 5 עד 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully